پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه مرکزی
پیام مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت سالگرد تاسیس بیمه مرکزی

  مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی، پنجاهمین سال تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به دکتر سلیمانی تبریک گفت. در این پیام آمده است: پنجاهمین سال تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نهاد ناظر صنعت بیمه کشور، صمیمانه از طرف خود، اعضای هیات […]

 

مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا در پیامی، پنجاهمین سال تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به دکتر سلیمانی تبریک گفت.
در این پیام آمده است: پنجاهمین سال تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران را به عنوان نهاد ناظر صنعت بیمه کشور، صمیمانه از طرف خود، اعضای هیات مدیره و خانواده بزرگ بیمه‌آسیا به جنابعالی، اعضای محترم هیات عامل و همکاران عزیز در بیمه مرکزی تبریک عرض می‌نمایم.
در این پیام آمده است: یقینا بالندگی صنعت بیمه کشور مرهون راهبرد های سنجیده و هدایت، حمایت و نظارت مداوم این نهاد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تدبیر روسای کل آن در نیم قرن قدمت و خدمت شایسته این نهاد، به ویژه با حضور موثر جناب دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی و اعضای هیات عامل آن است.
مدیرعامل بیمه آسیا همچنین در این پیام اظهار امیدواری کرده است؛ در آغاز فصلی نوین در شکوفایی صنعت بیمه، با محوریت و راهبری بیمه مرکزی، شاهد انسجام و همدلی بیش از پیش شرکت های بیمه در خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان باشیم.

مدیر عامل بیمه میهن تاکید کرد:
ضرورت بر بهبود عملکرد و افزایش کارایی شعب
مدیر عامل و عضو هیأت مدیره بیمه میهن در بازدید از شعب این شرکت در اسلام آباد غرب و ایلام، بر ضرورت بهبود عملکرد، مسئولیت پذیری، افزایش بهره وری و کارایی، بازاریابی و جذب پورتفوی متوازن در جهت رشد و تعالی بیمه میهن تاکید کرد.
دکتر رضا مصطفوی که به اتفاق مدیر امور شعب و سرپرست منطقه غرب کشور به اسلام آباد غرب و ایلام رفته اند، امروز در بازدید از شعبه این شرکت در این دو شهر و دیدار و گفتگو با کارکنان و نمایندگان تحت سرپرستی، از نزدیک در جریان روند فعالیت ها و مسائل و مشکلات این دو شعبه قرار گرفت.
مدیرعامل بیمه میهن با تبریک دهه کرامت و میلاد مسعود امام رضا(ع) و قدردانی از زحمات پرسنل این شعب، سیاست ها و اهداف راهبردی را مورد توجه قرار داد و ضمن تأکید بر تلاش مضاعف برای تحقق حداکثری اهداف و برنامه های تکلیفی، گفت: بیمه میهن در شرایط فعلی باید گام های بلندی در راستای افزایش بهره وری و کارایی در تمام شاخص ها بردارد و زمینه رشد و تعالی خود و رضایتمندی بیش از پیش مشتریان را فراهم نماید.
دکتر مصطفوی مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان را از عوامل موفقیت یک بنگاه اقتصادی دانست و افزود: تعامل و ارتباط مطلوب با صاحبان کسب و کار و نهادهای جامعه برای پرزنت کردن امور تاثیر بسزایی در افزایش سهم بازار دارد و بستر مناسبی برای رضایتمندی مشتریان فراهم می سازد.
در این دیدار همچنین مسائل و مشکلات کاری این شعب و نمایندگان مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت و پیشنهادها و راهکارهای لازم ارایه گردید.