پیش بینى ٤٠٠ دوره آموزشى براى کارکنان بانک
پیش بینى ٤٠٠ دوره آموزشى براى کارکنان بانک

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه «آموزش کارکنان» از مهم‌ترین وظایف هر سازمان است، گفت: بانک دی بر آموزش برنامه‌ریزی شده و مستمر همکاران تاکید دارد به گونه ای که ارتقای سازمانی افراد منوط به گذراندن دوره‌های کامل آموزشی و قبولی در این دوره ها است. علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دى در بازدید از […]

مدیرعامل بانک دی با تاکید بر اینکه «آموزش کارکنان» از مهم‌ترین وظایف هر سازمان است، گفت: بانک دی بر آموزش برنامه‌ریزی شده و مستمر همکاران تاکید دارد به گونه ای که ارتقای سازمانی افراد منوط به گذراندن دوره‌های کامل آموزشی و قبولی در این دوره ها است.
علیرضا قیطاسی مدیرعامل بانک دى در بازدید از مرکز آموزش این بانک با اشاره به ضرورت توجه و فراهم کردن امکانات مناسب در برگزاری کلاسهای آموزشی مستمر در راستاى افزایش کیفیت و بهره وری کارکنان اظهارکرد: بانک دى برنامه هاى آموزشی مستمر و مسیر رو به جلو و تحولی خوبی را با حضور اساتید باتجربه و صاحب نام در راستاى آموزش هر چه بهتر کارکنان در پیش گرفته است.
وى با بیان اینکه ۲۰۴ دوره آموزشی برای حدود ۱۸۰۰ نفر از کارکنان این بانک از ابتداى سال جارى تا اواسط شهریورماه پیش بینى شده است، تصریح کرد: همچنین بر اساس برنامه ریزی های انجام شده توسط مرکز آموزش، تا پایان سال جاری ۴۰۰ دوره آموزشى برای سطوح مختلف شغلی کارکنان در بانک دی برگزار خواهد شد.
قیطاسى به روز بودن پرونده های آموزشی کارکنان را ضرورى عنوان کرد و گفت: باید دوره‌های آموزشی الزامی برای ارتقای کارکنان بانک پیش بینی شود تا افراد با گذراندن این دوره ها مدارج ترقی را طی کنند.
وی ادامه داد: کیفیت بالای دوره‌های آموزشى، پیوستگی و استمرار گذراندن آنها از اهمیت بالایى برخوردار است، به طوری که کارکنان پس از طی کردن این دوره‌ها باید به تمام اصول و فنون مرتبط با حوزه شغلی خود تسلط کافی داشته باشند.
مدیرعامل بانک دی همچنین با حضور در بخش‌های مختلف مرکز آموزش این بانک، از طرح‌های ارتقای کیفی و کمی خدمات این مرکز بازدید بعمل آورد.

بانک سینا رتبه اول سلامت عملکرد شبکه بانکی کشور را کسب کرد
بانک سینا بر اساس ارزیابی بانک مرکزی، رتبه اول سلامت عملکرد نظام بانکی در اجرای استانداردها و رهنمودهای نظارتی را کسب کرد.
این رتبه‌بندی بر اساس مدل رتبه‌بندی کملز و مقادیر شاخص‌های استخراج شده از صورت‌های مالی حسابرسی شده در پنج سال اخیر صورت گرفته و نتایج حاصل از آن که در گزارش‌ بیست و ششمین بولتن سامانه آرش بانک مرکزی منتشر شده، نشان می‌دهد این بانک عملکرد مطلوب‌تری در حوزه‌های کفایت سرمایه، کیفیت دارایی، مدیریت، سودآوری، نقدینگی و ریسک بازار نسبت به سایر بانک‌های کشور داشته است.
لازم به ذکر است سیستم رتبه‌بندی کملز به عنوان یک سیستم هشدار دهنده سریع، مدلی کارآمد برای تعیین سطح ریسک مرتبط با بانک‌ها است که مقامات ناظر در بانک‌های هر کشور از آن استفاده می‌کنند تا شرایط مالی، عملیاتی و مدیریتی بانک‌ها مورد ارزیابی قرار گیرد. رتبه‌بندی کملز با استفاده از اطلاعات صورت‌های مالی حسابرسی شده صورت می‌گیرد.

 

 

رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس از مدیرعامل بانک رفاه کارگران تقدیر کرد
رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی به خاطر اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در بانک رفاه کارگران، از دکتر للـه‌گانی تقدیر کرد.
حجت الاسلام حسن نوروزی، رئیس فراکسیون فرهنگ ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیرعامل بانک رفاه کارگران، از این بانک به عنوان بانکی پیشرو در اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران قدردانی و لوح تقدیری به دکتر للـه‌گانی اهدا کرد.

در متن این لوح تقدیر آمده است:
برادر ارجمند جناب آقای دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل محترم بانک رفاه کارگران
همکاری و تلاش های ارزشمند جناب عالی در رفع مشکلات ایثارگران عزیز در حوزه مأموریت سازمانی، الهام گرفته از رهنمود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) می باشد که فرمود: «نگذارید پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند.
اینجانب لازم می دانم این اهتمام ارزشمند را که در جهت رفع مشکلات اداری و استخدامی ایثارگران عزیز مبذول داشته اید قدر دانسته، از اقدام شایسته جناب عالی سپاسگزاری نمایم.شایان ذکر است، قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران در سال ۹۱ تصویب شد که اجرای آن با تأخیر همراه بود، اما از سال ۹۹ تاکنون هیات مدیره بانک سه ابلاغیه در راستای اجرای این قانون به ویژه ماده ۵۱ آن صادر کرده است که این موضوع، جدیت مدیران عالی بانک در زمینه حمایت از ایثارگران را نشان می‌دهد.