کریمی: بانک دی به سمت پیاده‌سازی بانکداری جامع در حرکت است
کریمی: بانک دی به سمت پیاده‌سازی بانکداری جامع در حرکت است

مدیرعامل بانک دی بهره‌برداری از هشت طرح جدید این بانک را گامی مؤثر در پیاده‌سازی بانکداری جامع دانست. در مراسم رونمایی از هشت طرح جدید بانک دی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد این بانک برگزار شد، برات کریمی ضمن تشریح دستاوردهای بانک در دو سال گذشته گفت: با همت جمعی […]

مدیرعامل بانک دی بهره‌برداری از هشت طرح جدید این بانک را گامی مؤثر در پیاده‌سازی بانکداری جامع دانست.

در مراسم رونمایی از هشت طرح جدید بانک دی که با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و مدیران ارشد این بانک برگزار شد، برات کریمی ضمن تشریح دستاوردهای بانک در دو سال گذشته گفت: با همت جمعی تمامی همکاران، حمایت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعتماد مشتریان، طی دو سال گذشته برنامه‌های هیئت‌مدیره برای وصول مطالبات و جذب منابع ارزان‌قیمت، برنامه‌هایی موفق بوده است.
وی افزود: امروز مجموعه اقدامات و دستاوردهای بانک دی نزد نظام بانکی، نهادهای ناظر و در سطح عمومی جامعه، باعث شروع روند شکل‌گیری یک تصویر ذهنی مثبت و روشن از برند بانک شده است که سرمایه اجتماعی گرانبهایی برای بانک دی محسوب می‌شود.
مدیرعامل بانک دی پاسداری از دستاوردهای بانک را وظیفه یکایک همکاران دانست و تصریح کرد: مجموعه دستاوردها و وضعیت مطلوب امروز بانک دی مرهون تلاش جمعی یکایک همکاران و دعای خیر خانواده معزز شهدا و ایثارگران است و پاسداری و ارتقای آن یک وظیفه اخلاقی بر دوش یکایک کارکنان بانک است.
کریمی مجموعه برنامه‌های راهبردی بانک دی در دو سال گذشته را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مجموعه اقدامات انجام شده در زمینه جانشین‌پروری و جایگزینی نیروهای بازنشسته با نیروهای جوان و خلاق از بدنه بانک، بهبود فرایندهای اعتباری، توسعه بانکداری دیجیتال، راه‌اندازی باجه‌های خدمات بانکی در مراکز بنیاد شهید و تسهیل دسترسی جامعه هدف به خدمات به‌صورت غیرحضوری از مهم‌ترین اقدامات بانک محسوب می‌شود که زمینه رضایتمندی ذینفعان را فراهم آورده است.
مدیرعامل بانک دی تغییر نگاه به وظایف و مأموریت‌های سنتی بانک دی را از دیگر دستاوردهای دو سال اخیر دانست و گفت: حرکت بانک از بانکداری سنتی به سمت سوپرمارکت مالی سبب شده است گروه مالی دی و بانک، با یک نگاه جامع و چندوجهی، سبدی از خدمات مالی را بر اساس نیازهای مشتریان به آن‌ها ارائه کنند.
وی افزود: راه‌اندازی سوپر مارکت مالی یک ایده خلاقانه برای عبور از وظایف سنتی بانکی است که با محوریت ارائه مجموعه‌ای از خدمات بازار سرمایه، بازار پول و بازار مالی شکل گرفته و شامل ارائه خدمات ارزی و صرافی، خدمات بیمه‌ای و کارگزاری در کنار ارائه خدمات بانکی در شعب بانک دی است.
کریمی با تأکید بر لزوم ارزش‌آفرینی مستمر برای ذی‌نفعان از طریق جذب سپرده‌های ارزان قیمت، کاهش مطالبات غیرجاری، ایجاد درآمدهای عملیاتی و حرکت به سمت سودآوری پایدار گفت: برنامه‌های عملیاتی و توسعه‌ای مناسبی با مشارکت گروه مالی دی طراحی شده است که مسیر حرکت بانک را در آینده‌ای نزدیک به سمت سودآوری باکیفیت و پایدار هموار خواهد کرد.
وی در پایان با اشاره به طرح‌های جدید رونمایی‌شده، گفت: طراحی این هشت طرح در چارچوب تنوع‌بخشی به خدمات بانک در حوزه‌های بانکداری تجاری، خرد و اختصاصی است و گامی بلند به سمت پیاده‌سازی بانکداری جامع محسوب می‌شود.
در ادامه این مراسم غلامرضا خلیل ارجمندی، رییس هیئت‌مدیره بانک دی، ضمن ابراز خرسندی از پیاده‌سازی طرح‌های جدید گفت: طراحی بسته‌های اعتباری و محصولات متنوع در سبد محصولات بانک دی نشانه پویایی این بانک در مسیر انطباق با نیازهای مشتریان است.
وی با اشاره به لزوم همگرایی حوزه‌های ریالی و ارزی در نگاه به مشتریان و طراحی بسته‌های جامع برای آنها گفت: حوزه‌های ریالی و ارزی مانند دو بال بانک هستند که باید با همگرایی با یکدیگر و ایجاد وحدت رویه، به سمتی حرکت کنند که در طراحی بسته‌های اعتباری برای مشتریان کلان، خدمات ارزی مورد نیاز مشتری نیز تعریف و ارائه شود.
وی در پایان افزود: مهم‌ترین اولویت‌ها بانک دی، درآمدزایی و کسب سود باکیفیت، رشد درآمدهای کارمزدی از محل توسعه خدمات ارزی و بانکداری الکترونیک است که با اقدامات صورت گرفته در این حوزه‌ها، شاهد رشد مطلوب شاخص‌های عملیاتی هستیم و امیدواریم بر اساس طرح‌های جدید رونمایی شده ارائه خدمات اعتباری در بانکداری خرد و کسب‌وکارهای کوچک و متوسط نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.
در ادامه این مراسم همت‌الله حسین‌زاده، معاون بانکی و بازاریابی و مهدی پورمهر، رییس اداره بازاریابی، به تشریح جزئیات هشت طرح جدید بانک پرداختند.
در این مراسم از هشت طرح «فرزانه»، «کیپا دی»، «مخترعین»، «ارمغان دی»، «حامی کارت»، «بسته ویژه مشتریان بورس کالا»، «بسته اعتباری خرید کالای ایرانی» و «جشنواره کارت هدیه» رونمایی شد.