کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲
کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲
اداره کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر خراسان رضوی موفق به کسب رتبه اول کشوری در ارزیابی عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر سراسر کشور شد.

ارزیابی عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر سالانه توسط وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی انجام می گیرد که در نتیجه ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲، اداره کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر استان خراسان رضوی با کسب ۹۶.۳ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز توانست عنوان رتبه اول را کشور کسب نماید.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر خراسان رضوی با شناسایی و اولویت بندی نقاط آسیب پذیر و گلوگاههای فساد خیز، تبیین مناسب برنامه و اولویت های کاری صندوق و ارتباط مناسب با کارکنان و مدیران استانی از نقاط قوت بود که توانست با کسب ۹۶.۳ امتیاز ، بالاترین امتیاز اختصاص یافته به عملکرد واحد را دریافت کند‌.

ارزیابی عملکرد صندوق های بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر سالانه، بین ۳۱ استان سراسر کشور صورت می گیرد که اداره کل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان،روستائیان و عشایر خراسان رضوی در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ نیز موفق به کسب رتبه اول شده بود.