شرکت بیمه دی با حضور درجایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی با رشد ۸۴ درصدی نسبت به سال گذشته موفق به کسب رتبه سوم شد. مدیریت منابع انسانی این شرکت با الگو قراردادن مدل تعالی منابع انسانی مترصد بهبود سطوح بلوغ فرایندهای منابع انسانی بوده است که امسال نیز در پنجمین دورهی جایزه ملی […]
شرکت بیمه دی با حضور درجایزه ملی ۳۴۰۰۰ مدیریت منابع انسانی با رشد ۸۴ درصدی نسبت به سال گذشته موفق به کسب رتبه سوم شد.
مدیریت منابع انسانی این شرکت با الگو قراردادن مدل تعالی منابع انسانی مترصد بهبود سطوح بلوغ فرایندهای منابع انسانی بوده است که امسال نیز در پنجمین دورهی جایزه ملی منابع انسانی شرکت کرد و با رشد ۸۴ درصدی امتیاز نسبت به دوره گذشته، موفق به کسب نشان برنزین C2 شد.
شرکت بیمه دی با دریافت این جایزه توانست مقام سوم را در میان تمام سازمانهای شرکت کننده و همچنین بالاترین رده، در بین شرکت کنندگان صنعت بیمه را کسب نماید.
یاسر فرهی معاون منابع انسانی و امور پشتیبانی بیمه دی دربارهی کسب این موفقیت اظهار داشت: تلاش همکارانم در راستای ایجاد همسویی عمودی میان برنامههای عملیاتی حوزهی منابع انسانی با اهداف و استراتژیهای کلان، اجرای نظام ارزشیابی و گریدینگ شغلی مبتنی بر مدل G20 ، بازطراحی نظام حقوق و مزایا با بهرهگیری از الگوی ۴P ، بازطراحی سیستم سه سطحی مدیریت عملکرد (سازمانی، واحدی، فردی) ، پیاده سازی نظام پایش سلامت کارکنان، استقرار نظام پیشنهادات و نوآوری،برگزاری کانونهای ارزیابی و توسعهی شایستگیهای کارکنان و نیز، اقدامات اثربخش در پیشگیری و مواجهه با بیماری کرونا، از جمله اقداماتی است که اجرای موفق آنها در بیمه دی، موجبات دریافت این جایزه را فراهم کرد.
در سالهای اخیر، “مدل ۳۴۰۰۰” توانسته نقشه راهی برای تعالی سیستمهای منابع انسانی به صورت مرحله ای و مستمر در قالب ۱۴ فرایند و ۱۲ نگرش به سازمانهای عمومی و خصوصی کشور معرفی کند.
مدیرعاملی بادین برای بیمه آسیا تمدید شد
انتصاب مسعود بادین به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه آسیا (سهامی عام) برای مدت باقیمانده از دوره دوساله اعضای هیئتمدیره آن شرکت از سوی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران بلامانع اعلام شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی در این ابلاغیه دکتر سلیمانی خواستار ایجاد توازن در پرتفوی شرکت و کاهش تمرکز در بیمه های اتومبیل و درمان، پیش بینی تمهیدات لازم جهت جلوگیری از ایجاد وقفه در فعالیت شرکت به ویژه استمرار برقراری بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری شد.