کلنگ ۱۵ هزار واحد مسکونی در یزد به زمین زده می‌شود
کلنگ ۱۵ هزار واحد مسکونی در یزد به زمین زده می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از برنامه ریزی برای کلنگ زنی ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد. محسن صادقیان، در جمع خبرنگاران عمرانی یزد از تحویل خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن در یزد و مهریز طی چند هفته آینده و برنامه ریزی برای کلنگ زنی حدود ۱۵ هزار واحد […]

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد از برنامه ریزی برای کلنگ زنی ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.
محسن صادقیان، در جمع خبرنگاران عمرانی یزد از تحویل خانه‌های طرح اقدام ملی مسکن در یزد و مهریز طی چند هفته آینده و برنامه ریزی برای کلنگ زنی حدود ۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان در آینده نزدیک خبر داد. وی با اشاره به بازدید از زمین‌های پیشنهادی پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای اردکان، میبد، اشکذر و زارچ، گفت: سازمان همیاری شهرداری‌های استان با تمام توان خود در حال تکمیل بلوک‌های ساختمانی ۲۰۰ واحدی سایت فاطمیه در یزد است تا این واحدها همزمان با فاز اول پروژه‌های مسکن ملی در مهریز تا چند هفته آینده به متقاضیان تحویل شود. صادقیان گفت: اولویت تخصیص زمین برای ساخت این واحدها، با زمین‌های دولتی داخل محدوده و بعد از آن در صورت نیاز الحاق زمین حریم شهر به محدوده است و زمین‌های خالی دستگاه‌های دولتی که ساخت و سازی بر روی آن انجام نشده نیز از ادارات پس گرفته، برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن در اختیار گرفته می‌شود. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار افزود: دستگاه‌های خدمات رسان موظف به تامین زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن ملی خواهند بود.
حکم شهردار اراک صادر شد
رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت: حکم علیرضا کریمی به عنوان شهردار اراک از سوی وزارت کشور صادر شد.
سید وحید میرنظامی فوق در جمع خبرنگاران گفت: وزارت کشور با صدور حکم علیرضا کریمی، شهردار پیشنهادی شورای اسلامی شهر اراک را تأیید کرد. وی افزود: مراسم معارفه دکتر علیرضا کریمی شهردار اراک، در هفته جاری و با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، نمایندگان مردم اراک در مجلس شورای اسلامی، مسئولین استانی و شهری، فرماندهان نظامی و انتظامی، خانواده‌های معظم شهدا و اصحاب رسانه برگزار خواهد شد. گفتنی است در جلسه علنی شورای شهر اراک در تاریخ ۷ مهر ماه علیرضا کریمی با کسب ۸ رأی موافق از ۱۱ رأی به عنوان شهردار اراک انتخاب شد. علیرضا کریمی بومی استان مرکزی و متولد ۱۳۴۴ و دارای مدرک تحصیلی دکتری حقوق بین‌الملل است. وی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری مرکزی در سال ۱۳۷۱، مدیرکل بازرسی و نظارت استان همدان در سال‌های ۷۴ و۷۵، مدیرکل برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در سال‌های ۷۵ و۷۶، عضویت هیئت مدیره سازمان تعاون شهر و روستای استان مرکزی، فرماندار شهرستان خمین از سال ۱۳۹۰ تا ۱۳۹۳ فعالیت داشته است. ضمن اینکه وی ریاست مرکز تربیت معلم شهید باهنر اراک و مسئولیت مشاور حقوقی شرکت آلومینیوم اراک را نیز در کارنامه دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:
امامزاده یحیی بن زید(ع) در فعالیت‌های فرهنگی شاخص است
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: بقعه متبرکه امامزاده یحیی بن زید (ع) به محلی برای فعالیت‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و قرآنی تبدیل شده است.
حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی فرد در دیدار دست اندرکاران کنگره بین‌المللی بزرگداشت امامزاده یحیی بن زید (ع) اظهار کرد: جای همایشی برای شخصیت امامزاده یحیی بن زید (ع) در کشورمان خالی بود که با همت سازمان اوقاف، شاهد برگزاری کنگره‌ای با این محوریت هستیم. مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: امامزاده یحیی بن زید (ع) الگویی جامع برای نسل امروز بوده و ابعاد علمی کارهایشان هم به خوبی تبیین شود. سلیمانی فرد ادامه داد: بقعه متبرکه امامزاده یحیی بن زید (ع) به محلی برای فعالیت‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی و قرآنی تبدیل شده به طوری که کارگاه هنرهای خانگی از جمله خیاطی و چرم‌دوزی در راستای اجرای طرح شمیم خدمت در جوار این حرم مطهر برپا شده است.
آینده همیاری و مشارکت کارکنان در گاز گلستان روشن است
دبیر شورای همیاری و مشارکت شرکت گاز استان گلستان  در جلسه هیأت مدیره این شرکت با بیان این که آینده فعالیت‌های شورا و همیاری و مشارکت کارکنان در تحقق اهداف کلان و برنامه‌های شرکت روشن است گفت: از خرداد ماه امسال با تصمیم مدیر عامل و تغییر دبیر شورا، دور جدید فعالیت‌های اجرایی دبیرخانه با ادامه همکاری همان  اعضای شورا شروع شده است. عین ا… تاجیک افزود: با افزایش برگزاری جلسات شورا و فعال سازی کمیته‌های فرعی کارشناسی در مدت چهار ماه فعالیت ۷۱۱ پیشنهاد از ۱۲۵۳ پیشنهاد باقی مانده مورد بررسی و تعیین تکلیف شد . وی ابراز داشت: این شورا در جدیدترین برنامه خود با تشکیل ۳۲ گروه بهبود کیفیت ( QCC )وآموزش و توانمندسازی اعضای این گروه ها،تلاش دارد گامی مهم و اساسی در افزایش پیشنهادات مصوب اجرایی و سود  صرفه اقتصادی برداشته شود. دبیر شورای همیاری و مشارکت دراین جلسه به اهمیت نقش حمایتی رهبران سازمان در پیشبرد اهداف نظام مشارکت  شرکت اشاره کرد و اظهار امیدواری کرد تا با حمایت وتقویت دبیرخانه  درتأمین نیروی انسانی،کارشناسی وفضای مناسب محیطی، تسهیلگری در فرآیند گردش کار اجرای پیشنهادهای مصوب در واحدها، تصمیم گیری و ارائه راهکار جایگزین برای جبران پاداش پیشنهاد دهندگان و ایجاد انگیزه تا زمان رفع مشکل رمز پرداخت پاداش، حمایت از اجرای طرح ملی پایلوت شرکت ملی گاز در راه اندازی گروه‌های بهبود کیفیت، پشتیبانی از برنامه‌های آموزشی و استفاده از خدمات مشاور برای اجرای بهتر برنامه ها وتقویت رویکرد مدیریت مشارکتی درتصمیم گیری‌ها به جهت الگوبودن رهبران سازمان برای پیشبرد اهداف کلان و برنامه‌ها به اعضای این شورا یاری برسانند.