گوشی‌های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است
گوشی‌های هوشمند نقطه اصلی ارائه خدمات آتی بانک ملی ایران است

  نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی، انفورماتیک و فعالان فضای مجازی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک برگزار شد. در این نشست حسین زاده با تاکید بر لزوم تغییرپذیری در دنیای امروز گفت: بانک ملی ایران امروزه در حوزه فناوری اطلاعات و پیشروی در زمینه تکنولوژی وضعیت خوبی دارد […]

 

نشست تخصصی کارشناسان روابط عمومی، انفورماتیک و فعالان فضای مجازی بانک ملی ایران با حضور دکتر محمدرضا حسین زاده مدیرعامل این بانک برگزار شد.
در این نشست حسین زاده با تاکید بر لزوم تغییرپذیری در دنیای امروز گفت: بانک ملی ایران امروزه در حوزه فناوری اطلاعات و پیشروی در زمینه تکنولوژی وضعیت خوبی دارد و مکمل کننده این شرایط برخورد خوب و روحیه خوب کارکنان در تعامل با مشتریان است. مدیرعامل بانک ملی ایران رونمایی از سه محصول مهم و اثرگذار در رویداد ملی شو ۳ را موفقیتی در نتیجه تلاش تمام کارکنان بانک برشمرد و گفت: این حرکت شروع شده در بانک، پایانی ندارد و همکاران باید با هدف خلق بهترین تجربه در خدمات مختلف بانکی از صبح امروز آماده ملی شو ۴ باشند. وی افزود همه پروژه‌ها در نوع خود بی نظیر و مهم هستند ولی نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در این پروژه ها و طرح ها اول بودن خیلی مهم است و حتی می توان گفت اول بودن از بهترین بودن هم بهتر است.
مدیرعامل در پایان گفت: این دستاوردها نباید به هیچ عنوان ما را مغرور کند و باعث شود که از حرکت بایستیم بلکه نگاه ما باید همواره رو به جلو و به سمت دادن ایده های نو و جدید باشد تا بتوانیم همچنان حرف اول را در حوزه بانک و بانکداری بزنیم. خاتونی نیز در این مراسم طی سخنانی اظهار داشت امروزه از اقتصاد دیجیتال به عنوان انقلاب چهارم صنعتی یاد می کنند و ما در این انقلاب نه تنها باید فرآیندها را تغییر بدهیم بلکه باید شیوه کار را نیز تغییر بدهیم و در این راه خلاقیت و نوآوری لازم است. وی افزود: ما باید با مطالعه در جهت به روز کردن اطلاعات خود تلاش کنیم و سعی در ایجاد تغییرات داشته باشیم چرا که تغییر عامل اصلی بقای ما است و اگر فکرمان را تغییر ندهیم قطعا حذف خواهیم شد و به یاد داشته باشیم که این تغییرات باید مستمر و دائمی باشند.