«یونس الستی» معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌ها وزارت صمت شد
«یونس الستی» معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌ها وزارت صمت شد
وزیر صنعت، معدن و تجارت، طی حکمی ''یونس الستی'' را به‌ عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های این وزارتخانه منصوب کرد.

در راستای تغییر ساختار وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید محمد اتابک- سکاندار این وزارتخانه، صبح امروز (چهارشنبه) طی حکمی، ”یونس الستی” را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان‌های وزارت صمت منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

”نظر به تعهد، تخصص، شایستگی و سوابق جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «معاون توسعه مدیریت و منابع و امور استانها» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با صرف همت و اتخاذ تدابیر موثر علاوه بر استقرار مناسب سطوح سازمانی مصوب آن معاونت و ستاد وزارت با اعمال هرگونه تشریک مساعی و وفاق لازم در این حوزه با سایر حوزه‌های ستادی وزارت موجبات تسهیل و تسریع و انسجام در امور را مهیا ساخته است.

همچنین با التفات به جایگاه ارزنده منابع انسانی به عنوان پیشران انجام وظایف نسبت به اعمال هرگونه تدبیر در ارتقاء کارآمدی و بهره‌وری پرسنل به نحوی که موجب تکریم بیشتر ارباب رجوع گردد، مبادرت نموده و ضمن هماهنگی امور ادارات‌کل استانی نسبت به اعمال نظارت موثر بر ادارات کل و سازمان‌های مستقل، صندوق‌ها، مراکز و شرکت‌های تابعه همچنین نظارت بر تسهیلات اعطایی از حیث نظم و انضباط مالی و اهتمام به شفاف‌سازی منابع و مصارف مالی مجموعه، موجبات پیشبرد وظایف خطیر محوله به این وزارت را مهیا کند.

امیدوارم با توکل به خداوند متعال در راستای حفظ اصول و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با همکاری همه بخش‌های مرتبط در وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایر سازمان‌های حاکمیتی در خدمت به مردم و کسب و کارها کوشا باشید. ”

یونس الستی در زمان تکیه رضا رحمانی بر صندلی وزارت صمت و در آخرین روزهای کاری او در وزارت صمت، مدیریت یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری بورسی را عهده‌دار شد. او با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات نیز شد.

گفتنی است، یونس الستی خود یکی از گزینه‌ها برای وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده است.

الستی در حالی به سمت معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شده که در زمان وزارت محمد شریعتمداری نیز معاونت این حوزه را داشته است.