مجموعه بیمه ایران باید در فضای کسب و کار فعلی علاوه بر بهبود کیفی خدمات خسارت و ارزش آفرینی برای مشتریان، از فرصت های خلق محصول حداکثر بهره برداری را بعمل آورد. دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب در جلسه بررسی عملکرد حوزه معاونت فنی شرکت، از تلاشهای همکاران حوزه […]
مجموعه بیمه ایران باید در فضای کسب و کار فعلی علاوه بر بهبود کیفی خدمات خسارت و ارزش آفرینی برای مشتریان، از فرصت های خلق محصول حداکثر بهره برداری را بعمل آورد.
دکتر رضایی مدیرعامل بیمه ایران با بیان این مطلب در جلسه بررسی عملکرد حوزه معاونت فنی شرکت، از تلاشهای همکاران حوزه فنی قدردانی و تاکید کرد: هوش عاطفی مدیران و ایجاد رابطه حسنه بین مدیران و کارکنان، زمینه ساز تعامل و همکاری موثر است.
مدیرعامل بیمه ایران، رشد و بالندگی شرکت را در این مدت مرهون تلاش،کوشش، ایثار و ازخود گذشتگی مجموعه ارکان شرکت دانست و ضمن آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمامی همکاران شرکت و شبکه فروش، بر ضرورت تداوم روند تحرک و فعالیت بیشتر در جهت توسعه و تعمیم خدمات بیمه در چهار ماهه پایانی سال تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، در ابتدای این نشست تخصصی، آقای زاهدنیا معاون فنی بیمه ایران گزارشی از شرایط و عملکرد مجموعه بخش فنی شرکت در ۸ ماهه سال ۹۹ ارایه کرد.
معاون فنی بیمه ایران، حق بیمه تولیدی شرکت را با ۱۶۲هزار میلیارد ریال و نسبت خسارت شرکت را ۴۷ درصد اعلام و اضافه کرد: هم اکنون اوضاع فنی شرکت در بهترین شرایط ممکن قرار دارد و افزایش سهم شرکت و برخورداری از سهم کیفی ۳۵ درصدی از صنعت بیمه حاکی از رشد و افزایش کیفیت و کمیت فعالیت بیمه ایران است.
در این جلسه، مدیران کل و معاونین ادارات کل اتکایی، اتومبیل، اشخاص، مسئولیت، حمل و نقل، اموال، آتش سوزی، انرژی، امور بین الملل و بازاریابی شرکت با ارایه گزارش هایی تفصیلی، به تشریح عملکرد حوزه فنی متبوع پرداخته و از طراحی و خلق محصولات نوین بیمه ای تا پایان سال جاری خبر دادند.