آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی بانک ها و موسسات اعتباری کشور به میزبانی بانک گردشگری برگزار شد. در این آیین که با حضور مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری، رضا کامران ، قائم مقام بانک گردشگری و جمعی از مدیران روابط عمومی شبکه بانکی با هدف تقویت تعاملات برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری ضمن […]
آیین نکوداشت مدیران روابط عمومی بانک ها و موسسات اعتباری کشور به میزبانی بانک گردشگری برگزار شد.
در این آیین که با حضور مهدی جهانگیری، رییس گروه مالی گردشگری، رضا کامران ، قائم مقام بانک گردشگری و جمعی از مدیران روابط عمومی شبکه بانکی با هدف تقویت تعاملات برگزار شد، رییس گروه مالی گردشگری ضمن تکریم مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی گفت: “بانک ها در شرایط حساس امروز کشور، پیشروی اقتصاد ایران هستند و روابط عمومی این رسالت را بر عهده دارد که خدمات ارزشمند شبکه بانکی را به روشنی برای جامعه و مردم تبیین کند”.
نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران افزود: “ترکیب واژه روابط عمومی خود گویای حساسیت کار مدیران این بخش است و در شرایطی که نظام بانکی علیرغم همه خدمات بزرگی که انجام داده گاه با بی مهری مواجه می شود این موضوع اهمیت بیشتری پیدا می کند”.
محمد علی کریمی، مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سخنانی ضمن قدردانی از بانک گردشگری برای برگزاری مراسم، به اقدامات بانک مرکزی در راستای ارتقای جایگاه روابط عمومی در نظام بانکی اشاره کرد و گفت: “تجربه موفق ایجاد شبکه خبری واحد و همکاری بانک ها و موسسات اعتباری کشور در حوزه تبلیغات به ویژه ارتقای جایگاه برندهای بانکی در میان مردم، الگویی مناسب برای تعاملات گسترده تر در این بخش است و پویش ملی اطلاع رسانی در خصوص خدمات بانک ها به اقتصاد کشور، با هدف افزایش واقع بینی مردم و نخبگان نسبت به بانک ها در دستور کار قرار دارد”.