نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا، اطلاع رسانی صحیح و مناسب به مردم را یکی از راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی کنونی عنوان کرد. دکتر بیژن صادق در شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی با اشاره به عملکرد این شرکت در طول پنج سال گذشته تاکید کرد: […]

نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت بیمه دانا، اطلاع رسانی صحیح و مناسب به مردم را یکی از راهکارهای مقابله با مشکلات اقتصادی کنونی عنوان کرد.

دکتر بیژن صادق در شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی با اشاره به عملکرد این شرکت در طول پنج سال گذشته تاکید کرد: به رغم تحریم های اعمال شده در صنعت بیمه کشور، بیمه دانا توانسته تا پایان سال ۹۶ حدود ۹ درصد از بازار بیمه کشور را از آن خود کند.

وی اظهار داشت: جمهوری اسلامی حدود چهار دهه است با پشتوانه توانایی ها و ظرفیت های علمی و انسانی خود می کوشد ضمن تقویت پایه های ساختاری از منافع ملی کشور در برابر ابرقدرت ها دفاع کند.

روابط عمومی ها همچنین می توانند تصویر مناسبی از نوع نگرش، انتظارات و دغدغه های مردم درباره مشکلات احتمالی بیمه ای به منظور تصمیم گیری بهتر و اتخاذ سیاست های مناسب برای جلب نظر و آرامش خاطر مشتریان به مدیران خود ارائه کنند.