استاندار آذربایجانشرقی با تأکید بر اینکه باید تبریز را به شهر گردشگری تبدیل کنیم، گفت: تبریز ۲۰۱۸ فرصتی است که تبریز را به یک شهر گردشگری تبدیل کنیم. مجید خدابخش تأکید بر اینکه این رویداد فرصتی برای معرفی شهر تبریز است، خاطرنشان کرد: هرچند برای تبلیغ در راستای این میزبانی اولویت با گردشگران خارجی است […]
استاندار آذربایجانشرقی با تأکید بر اینکه باید تبریز را به شهر گردشگری تبدیل کنیم، گفت: تبریز ۲۰۱۸ فرصتی است که تبریز را به یک شهر گردشگری تبدیل کنیم.
مجید خدابخش تأکید بر اینکه این رویداد فرصتی برای معرفی شهر تبریز است، خاطرنشان کرد: هرچند برای تبلیغ در راستای این میزبانی اولویت با گردشگران خارجی است اما گردشگران داخلی هم باید بیایند و دیگران را هم دعوت کنند.
وی به برطرف کردن نواقص و نارساییهای موجود در میزبانی تبریز ۲۰۱۸ اشاره کرد و افزود: نتیجه استقبال از رویداد تبریز ۲۰۱۸، در عید نوروز همچنین تعطیلات تابستانی قابل ارزیابی است و طبق آمار ارائه شده، در عید نوروز سال گذشته هتلهای تبریز دارای ۵۵ درصد ضریب اشغال بوده که امسال به ۸۵ درصد افزایش یافته است.