عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه هفت درصد جمعیت شهری ساری حاشیه نشین هستند گفت: دستگاه های فرهنگی به داد حاشیه نشینان برسند. یوسفی در جلسه شورای شهر ساری خواستار استانداردسازی رفتار سازمانی کارکنان شهرداری شد و گفت: مشتری مداری اساس و ماهیت کار شورا است و باید تکریم ارباب رجوع مدنظر قرار گیرد. […]
عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه هفت درصد جمعیت شهری ساری حاشیه نشین هستند گفت: دستگاه های فرهنگی به داد حاشیه نشینان برسند. یوسفی در جلسه شورای شهر ساری خواستار استانداردسازی رفتار سازمانی کارکنان شهرداری شد و گفت: مشتری مداری اساس و ماهیت کار شورا است و باید تکریم ارباب رجوع مدنظر قرار گیرد. وی تعداد ملاقات عمومی اعضای شورای شهر در خرداد و تیرماه را ۴۸۷ مورد برشمرد و گفت: از این تعداد ۳۴۶ نفر مرد و بقیه بانوان بوده است.
وی نیازسنجی را امری مهم برشمرد و گفت: اشتغال و نیازهای مالی بیشترین میزان فراوانی و درخواست مراجعان بوده است. یوسفی، حاشیه نشینی را دغدغه مهم دانست و گفت: هفت درصد جمعیت شهری شامل ۲۴ هزار نفر را حاشیه نشین تشکیل می دهند و حاشیه نشینی ناهنجاری های اجتماعی و فرهنگی را دامن می زند.
عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه دستگاه های فرهنگی نسبت به مباحث آسیب زای حاشیه نشینی بی اعتنا هستند اظهار داشت: دستگاه های فرهنگی به داد حاشیه نیشنان برسند و بسیاری از آسیب ها در این بخش است. وی گفت: دستگاه های فرهنگی به کمک شهرداری و شورا بیایند تا آسیب های اجتماعی را در مناطق حاشیه کمتر کنیم.
وی با تاکید بر ضرورت تفکیک زباله از مبدا گفت: ۱۲ درصد شهروندان تفکیک زباله را انجام می دهند و این میزان بسیار کم و ناچیز است. یوسفی یادآور شد: سه سال بحث تفکیک زباله در شهرداری مطرح و اجرا می شود ولی هنوز رضایت در این بخش نداریم.