معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: ارائه رفتار صحیح و در خور شان به بیمه‌شدگان، در مراکز درمانی ملکی بسیار حائز اهمیت است. مهدی درخشان با بیان اینکه رفتار نامناسب و تاخیر در انجام کارها، دو عامل اصلی نارضایتی بیماران و مراجعان است، افزود: باید فرایندهایی که رفتار کارکنان با بیماران را شکل می‌دهد، تغییر […]

معاون درمان سازمان تامین‌اجتماعی اظهار داشت: ارائه رفتار صحیح و در خور شان به بیمه‌شدگان، در مراکز درمانی ملکی بسیار حائز اهمیت است. مهدی درخشان با بیان اینکه رفتار نامناسب و تاخیر در انجام کارها، دو عامل اصلی نارضایتی بیماران و مراجعان است، افزود: باید فرایندهایی که رفتار کارکنان با بیماران را شکل می‌دهد، تغییر دهیم. وی همچنین تصریح کرد: با رفتار مناسب و درخورشان به بیمه‌شدگان تامین‌اجتماعی که مراکز درمانی این سازمان پناهگاهی برای آنان است، رضایت‌مندی حداکثری را به دست خواهیم آورد.