به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون حساب قرض‌الحسنه در این بانک وجود دارد که حاکی از اعتماد مردم و تمایل آنها به مشارکت در امور خیرخواهانه و عام المنفعه از طریق بانک ملی ایران است. حجم منابع موجود در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک طی سه ماه […]

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون حساب قرض‌الحسنه در این بانک وجود دارد که حاکی از اعتماد مردم و تمایل آنها به مشارکت در امور خیرخواهانه و عام المنفعه از طریق بانک ملی ایران است.
حجم منابع موجود در حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز این بانک طی سه ماه منتهی به پایان مرداد ماه ۲۰ درصد افزایش یافته است.
موجودی حساب‌های قرض‌الحسنه به پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد از جمله تسهیلات ازدواج، ساخت مراکز بهداشتی و مدارس در مناطق محروم، آزادسازی زندانیان غیرعمد، اشتغالزایی و … تخصیص می‌یابد.
نسبت مطالبات معوق به کل تسهیلات پرداختی (NPL) تسهیلات قرض‌الحسنه بانک ملی ایران نیز کمتر از دو درصد است که نشان‌دهنده تعهد دریافت‌کنندگان این نوع تسهیلات است.

 

با مدیریت صحیح نیازهای مشتریان ارزی را برطرف کردیم

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، عضو هیأت مدیره بانک رفاه در دومین گردهمایی آموزشی هم‌اندیشی مدیران این بانک اظهار کرد: سال ۹۷ را با بدعهدی آمریکا آغاز کردیم که دشواری‌های بسیاری را بر نظام بانکی و جامعه تحمیل کرد و منجر به تغییر رفتار بسیاری از بانک‌های کارگزار شد اما بانک‌رفاه در ماه‌های اخیر توانسته است نیازهای مشتریان ارزی را به درستی برآورده کند.
فرشید فرخ نژاد افزود: مبحث ایفای تعهدات ارزی در شرایط نوسانات ارزی بسیار حساس است و باید به تاکیدات بانک مرکزی توجه داشته باشیم.
وی با بیان اینکه حجم فعالیت‌های ارزی بانک متناسب با حجم عملیات ارزی نظام بانکی است اظهار داشت: بحمدالله در این حوزه به تکلیف ملی خود عمل کرده‌ایم و در حوزه حمایت از کالای ایرانی تمامی اقدامات لازم صورت گرفته است.

 

ارائه ۷۰ درصد از خدمات بانکی در پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با اشاره به پیشرو بودن این بانک در حوزه بانکداری الکترونیک، گفت: هم اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور ۷۰ درصد از خدمات بانکی ارایه شده در شعب را می توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.
عیسی قهرمانی چابک با بیان اینکه حرکت به سمت توسعه بانکداری الکترونیک طی سال‌های اخیر همواره در صدر برنامه‌ های بانک شهر قرار داشته، افزود: این نوع بانکداری باعث می‌شود سرعت گردش پول، تسویه حساب‌ها و مبادلات بانکی افزایش یابد که برای اقتصاد، تجار، کسبه و شهروندانی که در بخش‌های مختلف اقتصادی فعالیت می‌کنند، بسیار حائز اهمیت است.
وی با تاکید بر اینکه امروزه با توسعه تکنولوژی در حوزه ‌های مختلف زندگی، بانکداری سنتی جوابگوی نیاز شهروندان و مشتریان شبکه بانکی نیست، تصریح کرد: هم اکنون شهروندان و مشتریان بانک شهر در سراسر کشور ۷۰ درصد از خدمات بانکی ارایه شده در شعب را می‌توانند در ساعت مختلف شبانه روز از طریق پیشخوان های شهرنت دریافت کنند.
قهرمانی چابک در همین رابطه تصریح کرد: با تلاش کارکنان و مدیران بانک شهر امروز اعتماد به بانکداری الکترونیک و فرهنگ استفاده از دستگاه هایی مانند خود بانک ( VTM – RTM) و دریافت خدماتی مانند افتتاح حساب ، صدور کارت هدیه و سایرخدمات در مکانی خارج از شعبه در حال ارائه و نهادینه شدن است.
معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر ادامه داد: با توسعه پیشخوان ‌های شهرنت هم اکنون در حدود ۳۶۰ دستگاه پیشخوان شهرنت در کلان شهرها و شهرهای کوچک در ساعات اداری و غیر اداری و حتی روزهای تعطیل به طور کامل به شهروندان خدمات بانکی ارائه می‌کنند.