به گزارش جمله به نقل از ورایتی، ژان مارک وَلی کارگردان «باشگاه خریداران دالاس» و مجموعه تلویزیونی «دروغهای کوچک بزرگ» زندگی جان لنون و یوکو اونو همسر وی را کارگردانی میکند. کمپانی یونیورسال در حال مذاکره برای ساخت فیلم بر اساس فیلمنامه آنتونی مک کارتِن با تهیهکنندگی مایکل دلالوکا پروداکشنز و ایمرسیو پیکچرز است. خبر […]
به گزارش جمله به نقل از ورایتی، ژان مارک وَلی کارگردان «باشگاه خریداران دالاس» و مجموعه تلویزیونی «دروغهای کوچک بزرگ» زندگی جان لنون و یوکو اونو همسر وی را کارگردانی میکند.
کمپانی یونیورسال در حال مذاکره برای ساخت فیلم بر اساس فیلمنامه آنتونی مک کارتِن با تهیهکنندگی مایکل دلالوکا پروداکشنز و ایمرسیو پیکچرز است.
خبر ساخت این فیلم اولین بار در ماه فوریه سال گذشته منتشر شد که در آن خبر اعلام شده بود دلالوکا پروداکشنز با مشارکت یوکو اونو، درام بدون عنوانی را درباره یوکو اونو و همسرش جان لنون تهیه میکنند.
یوکو اونو همسر جان لنون خواننده گروه «بیتلز» در کنار دلالوکا پروداکشنز، جاش بارتمن از ایمرسیو پیکچرز و آنتونی مک کارتِن تهیه فیلم را برعهده خواهند داشت.
اولین بار یوکو اونو و جان لنون در سال ۱۹۶۶ در یک گالری هنری در شهر لندن، جایی که اونو در آن آثار هنری خود را به نمایش گذاشته بود یکدیگر را ملاقات کردند.
جان لنون در دسامبر ۱۹۸۰ در سن ۴۰ سالگی توسط مارک دیوید چپمن، آدمکش آمریکایی کشته شد.
انتشار کتاب «برندسازی رسانه در ایران»
کتاب برندسازی رسانه در ایران با نام برند رسانه ( چیستی، چرایی و چگونگی) اثر آرش محبی و با مقدمه دکتر محمد سلطانیفر (معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد) منتشر شد. این کتاب چهار فصل دارد و توسط دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانههای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است. فصل یکم این کتاب به چیستی برند رسانه، ذینفعان آن، تفاوتهای برندسازی رسانه با برندسازی در سایر حوزهها و در نهایت به بعضی از ظرایف و دقایق ویژه مدیریت برند رسانهها پرداخته است. در فصل دوم این کتاب مدلی برای عملیاتی برای برندسازی رسانه مطرح شده که البته به زعم نویسنده باید به محک تجربه آزموده و تکمیل شود. فصل سوم این کتاب بر پایه یک پژوهش دانشگاهی مشاورهایی از جنس برند برای مدیران رسانه مطرح شده است. فصل چهارم کتاب درباره تجزیه و تحلیل موردی چند برند قدیمی رسانه در ایران از جمله اطلاعات، کیهان، همشهری و شرق با مفاهیم کلیدی برندسازی از جمله ارزش ویژه برند، میراثداری و… است. آرش محبی نویسنده این کتاب، دانشآموخته رشته علوم ارتباطات است و تجربه سالها روزنامهنگاری و سردبیری در خبرگزاریها و روزنامههای ایرانی دارد. وی از پدیدآورندگان کتاب صراحتنامه (گفتوگوی محله مدیریت ارتباطات با مرحوم هاشمی رفسنجانی) و کتاب سانسور (گفتوگو با مهدی کلهر) است.