با همراه بانک سینا امکان ارائه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت‌ها فراهم شده است. به گزارش روابط عمومی بانک سینا، با ارتقاء نسخه همراه بانک سینا و افزوده شدن خدمت کارپوشه به این سامانه، مشتریان حقوقی و صاحبان شرکت‌ها و دارندگان حساب‌های مشترک می‌توانند از خدمات بانکی قابل ارائه استفاده کنند. بر اساس این گزارش، […]

با همراه بانک سینا امکان ارائه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت‌ها فراهم شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا، با ارتقاء نسخه همراه بانک سینا و افزوده شدن خدمت کارپوشه به این سامانه، مشتریان حقوقی و صاحبان شرکت‌ها و دارندگان حساب‌های مشترک می‌توانند از خدمات بانکی قابل ارائه استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، به کمک سرویس کارپوشه در همراه بانک سینا که پیشتر در اینترنت بانک هم راه‌اندازی شده، امکان انتقال وجه داخلی (عادی، دسته‌ای، مستمر) و بین بانکی (پایا و ساتنا) برای دارندگان حساب مشترک در بانک سینا و مشتریان حقوقی این بانک فراهم شده است.
همچنین با توجه به مشترک بودن بستر کارپوشه در همراه بانک و اینترنت بانک سینا، با ثبت درخواست در یکی از این دو سامانه، امکان تکمیل آن در دیگری وجود دارد.

استاندارد سازی، بهره‌وری سازمان را
افزایش می‌دهد
دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه در جلسه بازنگری سیستم مدیریت کیفیت بانک با اشاره به اینکه ممیزی یافته‌های مثبتی از بانک رفاه را نشان داده است افزود: ارتقاء کیفیت خدمات، پیش شرط مهم فعالیت‌های بانک است و با ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان می‌توانیم سهم خوبی را در بازار به دست آوریم.
دکتر سهمانی بانک رفاه را به عنوان یکی از بانک‌های مطرح در کشور معرفی کرد و گفت: بانک رفاه یکی از بانک‌هایی است که سبد خدمات کاملی به مشتریان ارائه می‌کند ولی بهبود فرایند ارائه این خدمات بسیار مهم‌تر است.
گفتنی است در این جلسه بانک رفاه موفق به کسب دو گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO9001:2015 و سیستم مدیریت کیفیت-رضایت مشتری-راهنمایی‌هایی برای رسیدگی به شکایات در سازمان‌هاISO10002:2014 از سوی شرکت توف نورد آلمان شد.

اولویت استراتژیک بانک ایران زمین
گردهمایی سراسری روسا و معاونین شعب استانهای مازندران، گلستان و سمنان بانک ایران زمین با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش، مدیر شعب استانهای مازندران،گلستان و سمنان، معاونین بازرسی، مسئولین دوایر استان، رؤسا و معاونین شعب تحت پوشش در محل سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای یاد شده ضمن خیرمقدم و ابراز خشنودی از حضور مدیران عالی طی توضیحاتی وضعیت اقتصادی، اقلیمی، جمعیتی، معیشتی، آمار و عملکرد شعب استانهای تابعه در زمان سپری شده از سال را تشریح کرد.
در ادامه محمد حسینی کنارروئی مدیری امور شعب استانها پس از خیر مقدم به حاضرین به نکاتی در خصوص وضعیت جاری اقتصاد کشور، بررسی عملکرد شعب، مقایسه عملکرد استانهای تابعه، روند تجهیز منابع در میان بانکهای خصوصی و خدمات بانکداری مدرن اشاره کرد.
سپس علی فتاحی مدیر امور سرمایه انسانی و آموزش اولویت استراتژیک بانک را «سرمایه انسانی» دانست و گفت: چرخش و تحرک مناسب حرفه‌ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری بیش از انتقال دانش و مهارت حرفه‌ای ضرورت است.
وی افزود: کارکنان در نقش‌ها و موقعیت‌های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می‌کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه‌ای» خود را عرضه می‌کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه‌ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه‌ای بانک» منجر خواهد شد و امکان رشد و پرورش کارکنان را نیز فراهم می‌کند. بنابر این لازم است توانایی‌های سازمانی رؤسای شعب از طریق ایجاد و انتقال فرصت‌های یادگیری و آموزه‌های رویدادهای حرفه‌ای بیش از پیش پرورش داده شود تا با وجود پیچیدگی اقتصادی و بانکی، رؤسای شعب با برخورداری از کُنش‌های سازمانی(مدیردانا، سازنده و کُنشگر و عمل کننده) بتوانند به اهرم‌هایی دست یابند تا توانایی رفتار حرفه‌ای کارکنان را برای تبیین علل رویدادهای حرفه‌ای ارتقاء دهند. در پایان این همایش برخی از رؤسای و معاونین؛ به بیان موانع و مسائل پیش رو در جهت پیش برد اهداف عالیه بانک پرداختند.