
روابط عمومی شرکت بیمه دی برای سومین سال متوالی توانست در بین روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه قرار بگیرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در اختتاميه همايش ملي روز بيمه، برگزيدگان جشنواره روابط عموميهاي برتر صنعت اعلام شدند و از فريد ميرموسوي مدير روابط عمومي و امور بينالملل بيمه دي به […]
روابط عمومی شرکت بیمه دی برای سومین سال متوالی توانست در بین روابط عمومیهای برتر صنعت بیمه قرار بگیرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ در اختتاميه همايش ملي روز بيمه، برگزيدگان جشنواره روابط عموميهاي برتر صنعت اعلام شدند و از فريد ميرموسوي مدير روابط عمومي و امور بينالملل بيمه دي به عنوان روابط عمومي برتر صنعت با اهداي لوح، تقدير بعمل آمد.
اين جشنواره امسال در محورهاي مختلف برگزار شد كه بيمه دي در بخش مديريت رتبه برتر را كسب نمود.
گفتني است شركت بيمه دي در سالهاي ٩٦ و ٩٥ به ترتيب موفق به كسب رتبه دوم و سوم اين جشنواره شد.
صنعت بیمه نیازمند تبلیغات یکپارچه و
صدای واحد است
مدیرعامل بیمه پارسیان با تأکید بر ضرورت رویکرد تبلیغات یکپارچه اعلام کرد اقدامات مشترک و هماهنگ در اطلاعرسانی و برنامههای فرهنگی و تبلیغی شرکتهای بیمه ایجاب میکند تا برای تولید صدای واحد در صنعت بیمه در پی اجرای سیاست تبلیغات مشارکتی باشیم.
هادی اویارحسین که در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی بیمه در شرکت پارسیان سخن میگفت، افزود: تبلیغات در بسیاری از موارد اگرچه از طرف یک شرکت بیمه انجام میشود، اما نتایج آن تنها برای یک شرکت نیست و لازم است سیاست تبلیغات یکپارچه و جنرال را دنبال کنیم.
وی افزود: فعالیتهای تبلیغی روابط عمومی شرکتها در قالب طرحهای مشارکتی و هماهنگ قطعاً دارای جامعیت اجرایی خواهد بود، زیرا کارهای بیمه دارای جامعیت است و از آنجا که محتوا عمدتاً عمومی است، شیوه تبلیغات و اطلاع رسانی نیز میتواند به همین صورت باشد.
کسب عنوان برترین روابط عمومی توسط بیمه”ما”
در مراسم اختتاميه بیست و پنجمین همايش بيمه و توسعه، روابط عمومي شركت سهامي بيمه “ما”به عنوان تنها شرکت بیمهای موفق به کسب مقام اولی در دو بخش شد.
بیست و پنجمین همايش بيمه و توسعه به مناسبت روز صنعت بيمه باحضور معاون اول رییس جمهور و رئیس کل بیمه مرکزی و… برگزار شد.
در این مراسم، روابط عموميهاي برتر صنعت بيمه در بخش ارتباطات رسانهای، انتشارات، تبلیغات، روابط عمومی الکترونیک، مدیریت روابط عمومی، فعالیتهای فرهنگی و پژوهشهای اجتماعی انتخاب شدند كه مديريت روابط عمومي شركت بيمه “ما” برای سومین سال متوالی و در دو بخش انتشارات و تبلیغات مقام اول را كسب كرد.
گواهینامه کسب این دو عنوان در حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، رئیس پژوهشکده بیمه، مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی و جمعی از مدیران عامل شرکتهای بیمه به داود شکری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه “ما” اعطا شد.