قربان غریب مدیر شعب استان گلستان ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و کارشناسان حاضر در همایش، گزارش مختصری از عملکرد استان در سال جاری ارائه نمود. مدیر شعب استان گلستان از تحقق بودجه مصوب ابلاغی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: امیدوارم با برنامهریزی و تلاش همکاران در استان بتوانیم […]
قربان غریب مدیر شعب استان گلستان ضمن عرض خیر مقدم به مدیران و کارشناسان حاضر در همایش، گزارش مختصری از عملکرد استان در سال جاری ارائه نمود. مدیر شعب استان گلستان از تحقق بودجه مصوب ابلاغی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: امیدوارم با برنامهریزی و تلاش همکاران در استان بتوانیم تا پایان سال گامهای موثری در تجهیز و تخصیص منابع استان برداریم.
جواد فهیمی پور قائم مقام مدیرعامل اظهار داشت: فناوری فعالیت نظام بانکی را متحول نموده و منجر به دگرگونی خدمات پولی و مالی شده است و بانک ها برای بقا و پیشرفت در فضای رقابتی، نیازمند ارائه خدمات نوآورانه هستند.
فهیمی پور تصریح کرد: کوثر باید مترصد بازار، سلیقه مشتری و ابتکارات درون و برون سازمانی باشد، چرا که بانکداری نوین به دنبال تسهیل و افزایش سرعت خدماترسانی است. وی افزود: خدمات نوین بانکی از جمله عوامل مهم در ایجاد مزیت رقابتی برای بانکها در جذب و افزایش رضایتمندی مشتریان میباشد.
عضو هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر با بیان رشد سریع تکنولوژی و ورود رقبای جدید در حوزه فعالیتهای بانکی ضرورت استفاده از مدیریت خدمات نوین را مضاعف دانست و گفت: در این عرصه بانکهایی موفق خواهند بود که انعطاف پذیر باشند و با تغییر و تقویت نیروی انسانی به خلق ارزش برای مشتریان عمل نمایند. فهیمیپور با اشاره به خدمات ارائه شده از سوی بانکها و شباهت این خدمات به یکدیگر اظهار داشت: کارکنان میبایست با ارائه خدمات خاص در حفظ و نگه داشت مشتری تلاش مضاعف داشته و به هدفهای بالاتر از رضایتمندی و وفاداری مشتری بیاندیشند.
قائم مقام مدیر عامل موسسسه اعتباری کوثر گفت: فناوری اطلاعات در بانکها طی دورههای مختلف تغییراتی داشته است، فناوری به منزله ابزاری قوی در ارتباطات انسانی، کارکردهای متعددی دارد و تاثیر آن بر اوضاع جامعه و اجتماع تاثیر گذار است.
فهیمیپور ابزار وفارداری مشتریان را در ارتباطات مناسب، طراحی و اجرای کمپینهای بازاریابی، رصد درخواست مشتریان و یک گام جلو بودن از خواست مشتری دانست و اظهار داشت: کارکنان جوان و متخصص کوثر میتوانند در این امر سهیم باشند و با هدفگذاری مناسب بر روی این موضوع در تعالی سازمان خود نقش مثبت ایفا نمایند.
در ادامه امیر اسعدی معاون فاوا و برنامهریزی گفت: با توجه به شرایط خاص موسسه همواره باید با برنامهریزی و تلاش مضاعف به استقبال تغییرات رفت.
وی با اشاره به فعالیت یکساله معاونت فاوا و برنامهریزی اظهار داشت: تصور انجام فرآیندها در موسسه بدون فناوری و تکنولوژی امکان پذیر نیست و با توجه به انتظارات سازمان با فعالیت شبانه روزی توانستهایم نسبت به تسهیل و افزایش سرعت فرآیندها و خدمات گام برداریم.
اسعدی هدف از برگزاری اولین همایش تخصصی مدیران و کارشناسان فاوا وبرنامهریزی را ارزیابی عملکرد یکساله، پیش بینی تغییرات و ارائه برنامههای آتی متناسب با انتظارات و اهداف سازمان اعلام کرد.
اسعدی تصریح کرد: فناوری اطلاعات مهمترین ابزار سودآوری در سازمانهای اقتصادی و به ویژه درآمدزایی و سودآوری نظام بانکی است. معاون فاوا و برنامهریزی گفت: موسسه اعتباری کوثر به عنوان یک شرکت در حوزه پولی همواره میبایست با رصد لحظهای سود و زیان در تامین انتظارات ذینفعان خود گام بردارد.
مصطفی امجدیان سرپرست معاونت بازاریابی و امور استانها با اشاره به تحولات نظام بانکی طی دو دهه آینده گفت: ارائه خدمات در هر زمان و هر مکان، پایداری در رفتار با مشتریان، ظهور تکنولوژیهای جدید و سفارشی سازی محصولات از رویکردهای آتی نظام بانکی در جهان است.
امجدیان جلب اعتماد سهامداران و شرکای تجاری را شرط اول بازاریابی دانست و در این بین فرصت استفاده از شبکههای اجتماعی را حائز اهمیت دانست. دکتر مرتضی شعبانی سرپرست معاونت توسعه سرمایههای انسانی در خصوص آینده گزینی و آیندهسازی اظهار داشت: رهبری، ارتباطات گسترده و پویا، انگیزه و تعهد از جمله ویژگیهای آینده سازان است.
وی اجرای برنامه جامع شایسته سالاری و شایسته گزینی را از اولویتهای سرمایه انسانی برای تحقق عدالت سازمانی در موسسه کوثر اعلام نمود. بررسی و تحلیل نظام کارمزد خدمات نوین، پیادهسازی امنیت در سطوح مختلف شبکه و زیر ساخت، طراحی و توسعه سیستم ها و تدوین و تصویب برنامههای کلان موسسه عناوین مطالب ارائه شده از سوی مدیران فاوا و برنامهریزی موسسه کوثر در این همایش تخصصی بود.