مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد که مجتمع تخصصی بیمههای زندگی بیمه آسیا همزمان با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راه اندازی میشود. مسعود بادین با تاکید بر توسعه و فراگیری صنعت بیمه کشور از طریق بیمههای زندگی، گفت: بیمه آسیا به عنوان اولین شرکت بیمهای ارائه دهنده بیمههای جامع عمر و پس […]
مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد که مجتمع تخصصی بیمههای زندگی بیمه آسیا همزمان با گرامی داشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راه اندازی میشود.
مسعود بادین با تاکید بر توسعه و فراگیری صنعت بیمه کشور از طریق بیمههای زندگی، گفت: بیمه آسیا به عنوان اولین شرکت بیمهای ارائه دهنده بیمههای جامع عمر و پس انداز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، با هدف افزایش سهم بیمههای زندگی در پورتفوی تولیدی خود همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر، مجتمع تخصصی بیمههای زندگی را راه اندازی می کند. مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به تاکیدات رییس کل بیمه مرکزی درخصوص ارتقای جایگاه بیمههای زندگی در صنعت بیمه کشور، اظهار داشت: یکی از اولویت های بیمه آسیا، حرکت به سمت توسعه بیمه های زندگی است و به همین منظور با تدوین و آماده سازی مقدمات راه اندازی مجتمع تخصصی بیمه های زندگی در نظر دارد به شکلی تخصصی و حرفه ای در مسیر توسعه این نوع از بیمه ها گام های اساسی بردارد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا، با تصریح لازم الاجرا بودن آیین نامه شماره ۹۶ (آیین نامه نمایندگی فروش بیمه های زندگی) در سال۱۳۹۸و جایگزینی آن با آیین نامه ۵۴ بیان داشت: راهاندازی مجتمع تخصصی بیمه های زندگی در اجرایی شدن آیین نامه ۹۶ بسیار موثر است و در این راستا تمهیدات لازم برای جذب نمایندگان جدید بیمههای زندگی در نظر گرفته شده و متقاضیان میتوانند در سایت بیمه آسیا نسبت به ثبت اطلاعات اولیه خود اقدام کنند. وی افزود: امیدواریم با رویکرد فراگیری بیمه های زندگی در میان مردم، بتوانیم مسیر توسعه صنعت بیمه از طریق بیمههای زندگی را جامه عمل بپوشانیم.
بادین هدف گذاری بیمه آسیا در توسعه بیمه های زندگی را بهبود محصول، بهبود خدمات، تسهیل صدور و ارائه خدمات مناسب به بیمهگذاران دانست و گفت: تحقق توسعه بیمه های زندگی در گرو توانمندی و بهره مندی از سه پایه اصلی فنی، مالی و فناوری اطلاعات در شرکت های بیمه است و امیدواریم با گسترش بیمه گری الکترونیکی بازی برد- برد را برای بیمه گر و بیمه گذار رقم بزنیم.
مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به سطح یک توانگری مالی بیمه آسیا در سالیان اخیر، اظهار داشت: ذخایر فنی بیمههای عمر بیمه آسیا در حال حاضر در شرایط بسیار مناسبی قرار دارد و امیدواریم با تقویت توان مالی و فنی، توسعه سرمایه انسانی، افزایش رضایتمندی و بهبود فرآیندها، الگویی از توسعه صنعت بیمه از طریق بیمه های زندگی را به ثبت برسانیم.
لازمه نظارت، آشنایی با قوانین و مقررات است
معاون مالی و اقتصادی بیمه دانا با اشاره به فواید و مزایای نرمافزارهای جدید بیمهای، استفاده از داشبورد مدیریتی توسط معاونان شعب را مورد تاکید قرار داد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، فرشید جوان در همایش معاونان پشتیبانی شعب سراسر کشور و مسوولان مالی که در محل ساختمان سعدی برگزار شد، طی سخنانی ضرورت بروزرسانی اطلاعات کارکنان شعب را یادآور شد و آشنایی آنها با قوانین و مقررات را لازمه نظارت بر امور عنوان کرد. وی، توجه به شبکه فروش را از عوامل موثر در موفقیت سازمانی توصیف کرد و با تاکید بر وصول مطالبات معوق گفت: پیگیری و دریافت این مطالبات نقش تاثیرگذاری در وضعیت مالی شرکت دارد، زیرا با وصول آنها، حجم سرمایهگذاری افزایش یافته و موجب تقویت شاخصهای مالی خواهد شد. معاون مالی و اقتصادی بیمه دانا، کنترل خسارت و نظارت بر عملکرد امور را نشانه پویایی و کارآمدی شرکت دانست و از معاونان شعب خواست با دقت و نظارت بیشتر نسبت به شناسایی تخلفات احتمالی و جلوگیری از پرداخت خسارات غیر واقعی اقدام کنند.