حسین سلطانیان از جمله مدیران موفق و با اخلاق کافه داری در کرج است که رابطه بسیار خوبی با پرسنل و مشتریان برقرار کرده است. این ارتباط صمیمانه آنقدر زیاد است که بر آن شدیم تا گفت و گوی کوتاهی با این مدیر موفق داشته باشیم. دغدغه این مدیر موفق صرفا قانون مندی و اخلاق […]
حسین سلطانیان از جمله مدیران موفق و با اخلاق کافه داری در کرج است که رابطه بسیار خوبی با پرسنل و مشتریان برقرار کرده است. این ارتباط صمیمانه آنقدر زیاد است که بر آن شدیم تا گفت و گوی کوتاهی با این مدیر موفق داشته باشیم. دغدغه این مدیر موفق صرفا قانون مندی و اخلاق خوش با پرسنل و مشتریان است.
حسین سلطانیان، قانونمندی را بهترین خصوصیات یک مدیر موفق در عرصه رستوران داری دانست و گفت: قانونمندی، استفاده از بهترین مواد مصرفی و با کیفیت، اخلاق نیکو از جمله اضلاع سه ضلع موفقیت یک مدیر در عرصه رستوران داری باید باشد و خدارا شاکرم که در تمام طول عمر کاری ام سعی کرده ام قانون مند و خوش رفتار باشم.
وی به عدم کیفیت مواد غذایی برخی رستوران داران اشاره کرد و گفت: متاسفانه در برخی از رستوران ها و کافهها جلب رضایت مشتری صورت نمیگیرد و باید مدیران یک مجموعه ابتدا به وجدان و انسانیت خود رجوع کنند.
حسین سلطانیان، احترام به مشتری را مهمترین خصوصیات یک مدیر در عرصه کافه داری دانست و گفت: مهمترین عنصر در مدیریت رستوران داری، احترام به مشتری است و این جمله را بارها شنیده ایم که ” حق با مشتری است” و این باید در سر راس همه رستورانها قرار گیرد مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. من همیشه خودم سعی کرده ام با پرسنل و مشتریان به نحو احسنت احترام آمیز برخورد کنم و خداراشکر این کافه رستوران در کرج جزء نمونه ترین کافهها از لحاظ قانونمندی و اخلاق مداری است.
این مدیر موفق نمونه تصریح کرد: همدلی و حضور فعال یک مدیر در مجموعه از اصول اولیه رستوران داری است که باید به نحو صحیح صورت گیرد.
وی افزود: از بچگی علاقه مند به کافه و رستوران داری بودم و این کار علاوه بر جنبه درآمدزایی برای من جنبه تفریحی دارد.