اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد، مدیران و روسای شعب سراسر کشور بانک ایران زمین، به منظور تشریح اهداف بانک درسالن همایشهای هتل المپیک گرد هم آمدند. در این گردهمایی، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک با اشاره به تغییر نقش شعب در شرایط کنونی بانکداری اظهار داشت: ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در […]
اعضای هیات مدیره، هیات عامل، مدیران ارشد، مدیران و روسای شعب سراسر کشور بانک ایران زمین، به منظور تشریح اهداف بانک درسالن همایشهای هتل المپیک گرد هم آمدند.
در این گردهمایی، عبدالمجید پورسعید مدیر عامل بانک با اشاره به تغییر نقش شعب در شرایط کنونی بانکداری اظهار داشت: ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در تمامی زمانها و مکانها از اولویتهای بانک ایران زمین است.
مدیرعامل بانک ایران زمین بیان داشت: در بانکداری امروز رسالت ما با گذشته متفاوت است، اکنون نقش شعب تعریف دیگری پیدا کرده است؛ در حال حاضر زمان و مکان به معنای آنچه در گذشته بوده وجود ندارد. بانکها باید در تمامی زمانها و مکانها، به تمامی مشتریان خدماتی مناسب و با کیفیت ارائه کنند.
مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین، با نگاهی به اهداف سال ۱۴۰۰ این بانک، از آمادهسازی زیرساختها به منظور پیادهسازی بانکداری دیجیتال سخن گفت و اظهار کرد: قدرت هر سازمانی در اتحاد درونی آن سازمان تعریف میشود که بانک ایران زمین در اوج آن قرار دارد.
وی تاکید کرد: با اقداماتی که در حوزههای مختلف بانک از جمله افزایش سرمایه این بانک صورت گرفته است تا پایان سال آینده بانک ایران زمین به رتبه دوم بانکهای خصوص دست مییابد. در ادامه هادی قدیمی معاون عملیات بانکی نیز اظهار داشت: اگر بپذیریم که نیروهای انسانی یک سازمان مهمترین سرمایههای آنها است باید در حفظ این سرمایهها و انتقال دانش و تجربههای آنها به نیروهای جدید و تازه وارد کوشا بود. وی افزود: در سالهای گذشته ما برای تحقق این امر از نیروهای بازنشسته شبکه بانکی، برای انتقال دانش و تجربه استفاده کردیم، و امروز شاهد این هستیم که قریب به اتفاق روسای شعب ما از نیروهای جوان و با تجربه متعلق به بانک ایران زمین هستند، که امیدواریم با تلاش مضاعف آنها شاهد رشد و بالندگی بانک باشیم.
در ادامه اینالوئی معاون فناوری اطلاعات نقشه راه بانکداری دیجیتال با اشاره به اهمیت همراه بانک در آینده بانکداری اظهار داشت: بانکداری مبتنی بر موبایل یا موبایل بانکینگ یا همراه بانک تحولی در نظام بانکداری است، و در حقیقت در آینده مشتریان بیشتر امور خود را از این طریق پیگیری خواهند کرد.
در بخشهایی از این همایش طرحهای تسهیلاتی کارساز ایران زمین و بانکداری مدرن شامل دستگاههای pos، کارتهای هدیه، بخشهای جدید همراه بانک و تجهیز منابع و بخشودگی جرائم بدهکاران بانک ایران زمین برای روسای شعب تشریح شد.