
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بانک شهر را پرچمدار خدمات بانکداری الکترونیک دانست و گفت: این بانک با ارائه بهترین خدمات بانکی، نقش بسزایی در آرامش خاطر شهروندان ارائه کرده است. حکمت الله داودی با بیان این مطلب اظهار کرد: پیشخوانهای شهرنت این بانک که به عنوان شعبهای از بانک در ٢٤ ساعت شبانه روز […]
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین، بانک شهر را پرچمدار خدمات بانکداری الکترونیک دانست و گفت: این بانک با ارائه بهترین خدمات بانکی، نقش بسزایی در آرامش خاطر شهروندان ارائه کرده است.
حکمت الله داودی با بیان این مطلب اظهار کرد: پیشخوانهای شهرنت این بانک که به عنوان شعبهای از بانک در ٢٤ ساعت شبانه روز نیازهای بانکی مردم را رفع میکنند نمونهای از اقدامات نوین این بانک به حساب میآید.
وی خاطر نشان کرد: خود دریافت، خودپرداز، وصول چک، صدور کارت هدیه و افتتاح حساب از جمله ویژگی های پیشخوانهای شهرنت بانک شهر است که علاوه بر جلوگیری از هدر رفت وقت مردم، خدمات مورد نیاز آنها را ارائه دهد.
داودی خاطر نشان کرد: بانک شهر تاکنون فعالیتهای بسیاری در توسعه شهری انجام داده است و امیدواریم در سال جاری نیز همکاری های دیگری مابین شهرداری قزوین و این بانک هرچه بهتر ادامه یابد تا گامهای مؤثری در راستای اهداف قزوین ۱۴۰۰ برداشته شود.
وی با بیان این که در بسیاری از مواقع، شهرداریها برای اجرای پروژههای شهری، نقدینگی لازم را در اختیار ندارند و بانک شهر در این زمینه همواره پیشگام بوده است، تصریح کرد: با این اقدامات، شاهد اجرا و اتمام بسیاری از پروژههای شهری راکد و نیمه تمام در سطح شهرها هستیم.
رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در ادامه اظهار کرد: بانک شهر در جلب رضایتمندی شهروندان موفق بوده و این مهم تنها با برخورد خوب و ارائه خدمات با کیفیت بالا محقق شده است.