
دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی به همراه هیئت عامل و مدیران خود از شرکت بیمه رازی بازدید کردند. مدیرعامل بیمه رازی، ضمن خوشآمدگویی به رئیس کل بیمه مرکزی و هیئت همراه، حضور ایشان و مدیران بیمه مرکزی را به خاطر همراهی و همدلی با صنعت بیمه و توجه به مشکلات اهالی این صنعت، […]
دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی به همراه هیئت عامل و مدیران خود از شرکت بیمه رازی بازدید کردند.
مدیرعامل بیمه رازی، ضمن خوشآمدگویی به رئیس کل بیمه مرکزی و هیئت همراه، حضور ایشان و مدیران بیمه مرکزی را به خاطر همراهی و همدلی با صنعت بیمه و توجه به مشکلات اهالی این صنعت، قابل توجه و مورد قدردانی دانست.
وی بیان داشت: این شرکت با نیروهایی جوان و با تجربه با سخت کوشی و همدلی توأم با رعایت ارزشهای سازمان در نظر دارد شرکتی الگو محور در صنعت بیمه شود.
مهندس بختیاری در ادامه از برنامه استراتژی شرکت تا سال ۱۴۰۰ و توجه به جایگاه ذی نفعان اعم از پرسنل، نمایندگان و سهامداران صحبت کرد و ایشان نقش پرسنل و شبکه فروش را برای رسیدن به اهداف شرکت حائز اهمیت دانست و نیز اشاره کرد که در این راستا اقدامات ارزشمندی در حال انجام است.
مجید ملازاده سرپرست مدیریت روابط عمومی بیمه دانا شد
دکتر ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا با صدور حکمی، مجید ملازاده قمی را به سمت سرپرست مدیریت روابط عمومی منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، ملازاده دارای مدرک کارشناسی ارشد حوزه مدیریت است و با بیش از دودهه فعالیت در حوزه رسانه، پیش از این مدیریت روابط عمومی و مشاور رسانهای چندین سازمان و شرکت را بر عهده داشته است.
وی همچنین دبیر بخش اخبار استانهای خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) و مدیریت روابط عمومی سازمان نظام کاردانی کشور را بر عهده داشته است.
فعالیت درخبرگزاری جمهوری اسلامی شهرستانهای ساوه و قشم و مدیر امور نمایندگیها و سرپرستیهای روزنامه ایران از جمله دیگر مسوولیتهایی است که ملازاده در طول دو دهه گذشته عهده دار بوده است.
دکتر کاردگر همچنین در حکم دیگری بهروز میرزایی را به سمت مشاور مدیرعامل در امور روابط عمومی منصوب کرد. وی پیش از این مدیر روابط عمومی بیمه دانا بود.
برگزاری همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو
همایش تخصصی مشترک بیمه آسیا و پرشیا خودرو با حضور نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، معاونان مدیر عامل، مدیران و کارشناسان بیمه آسیا برگزار شد.
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در این همایش با تصریح برخورداری این شرکت از کارشناسان حرفهای و متخصص در حوزه خودرو، بر برنامه ریزی و آینده نگری بیمه آسیا در راستای مدیریت پورتفوی خودرو اشاره کرد. مدیرعامل بیمه آسیا با تأکید بر اهمیت بالای خدمات پس از فروش در کنار فروش بیمه نامه ،گفت : شرکتهای بیمه صرفا وظیفه فروش بیمه نامه را ندارند. نایب رییس هیات مدیره بیمه آسیا رقابت در صنعت بیمه را جدی توصیف کرد و اظهار داشت: توانگری، قدمت، توان شبکه فروش و گستردگی در کشور از جمله نکات پراهمیت، فنی و کلیدی در انتخاب شرکت بیمهگر است.