اینفینیتی از یک مدل مفهومی جدید با نام « اینسپپریشن QX» در نمایشگاه خودرویی ۲۰۱۹ دیترویت در آمریکای شمالی رونمایی خواهد کرد.  این خودرو به عنوان زبان طراحی آینده برای خودروهایی با کارایی بالا یا همان «های- پرفورمنس‌ها» ساخته شده و به عنوان نسل جدید با ویژگی های الکتریکی در گستره حرکت زیاد معرفی […]

 

اینفینیتی از یک مدل مفهومی جدید با نام « اینسپپریشن QX» در نمایشگاه خودرویی ۲۰۱۹ دیترویت در آمریکای شمالی رونمایی خواهد کرد.  این خودرو به عنوان زبان طراحی آینده برای خودروهایی با کارایی بالا یا همان «های- پرفورمنس‌ها» ساخته شده و به عنوان نسل جدید با ویژگی های الکتریکی در گستره حرکت زیاد معرفی خواهد شد. این خودرو در طراحی آینده‌نگرانه چهره‌ای تند و تیز با خطوط شانه‌ای بزرگ را به رخ می‌کشد. در این خودرو شاهد دوربین‌های نقطه‌ای به جای آینه‌های جانبی هستیم که حرکت خودروها به سمت آینده را مشخصا به تصویر می‌کشد. البته در زمان کنونی این نگرانی وجود دارد که همه خودروسازان استفاده از این دوربین‌ها را به عنوان راه حلی آینده‌نگرانه نپذیرند. ینفینیتی با توسعه پلت‌فرم‌های الکتریکی، قصد دارد فضای داخلی جا داری را به مشتریان ارائه دهد. فضای درونی خودرو با استفاده از تکنیک‌های سنتی ژاپنی و سازه‌های دستی ساخته شده است. به همین دلیل فضای درونی این خودرو به شدت ظریف و مینیمال است.

 

کراس جدید الکتریکی اینفینیتی با خوش‌آمدگویی ژاپنی

با تمام سادگی فضای درونی بسیار فناورانه طراحی شده و تحت تاثیر سنت مهمان‌نوازانه ژاپنی‌ها به رانندگان و سرنشینان خوش‌آمد می‌گوید.

اینسپپریشن QX شروع دوران جدیدی برای اینفینیتی است و حکایت از جایگاه آتی این برند دارد. این خودرو در ۱۴ ژانویه در نمایشگاه دیترویت به نمایش در خواهد آمد.

 

فراری لافراری برای یک مشتری در خاورمیانه تیونینگ شد

تیونرهای RevoZport سال ۲۰۱۹ را فوق العاده شروع کرده اند و یک بسته ارتقایی ایرودینامیک را برای مالکان لافراری معرفی کرده اند. در واقع، این تیونر یک بسته ارتقایی مخصوص را به عنوان پروژه ای یگانه برای مشتری خاصی در خاورمیانه ساخته است که می خواسته لافراری وی از دیگران متمایز باشد. تمام قطعات فیبر کربنی جدید این بسته ارتقایی فراتر از ظاهر هستند چرا کهRevoZport اعلام کرده این قطعات هدف عملکردی داشته اند و به ارتقای ایرودینامیک لافراری به واسطه افزایش مرکز ثقل و کاهش کشش کمک می کنند. هم چنین به لطف هواکش های بزرگ تر، موتور دمش طبیعی ۶٫۳ لیتری V12 این خودرو اکنون از کولینگ بهتر بهره می برد. ظاهر مسابقه ای این خودرو به واسطه باله عقب بزرگ ارتقا می یابد اما کاربرد بادگیرهای روی شیشه عقب مشخص نیست. لافراری Revoluzion که به اندازه FXX K Evo مخصوص پیست تهاجمی به نظر می رسد، نشان می دهد که کسانی نیز هستند که کاملا از مدل پرچم دار فراری راضی نیستند. فراری با پروژه های مخصوص خود همچون SP3JC رودستر و مونزا SP1/SP2 اسپیدستر سعی در پاسخ گویی به این نیاز داشته اما تیونرها نیز روش مخصوص به خود را در ارتقای محصولات دارند.