نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با اشاره به رشد ۲۷ درصدی این شرکت در ۹ ماه امسال، اعمال نظارت هوشمند بر فرآیند عملیات پرداخت خسارت را عامل تأثیر‌گذاری در کاهش ضریب خسارت عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه شورای مدیران این شرکت که در […]

نایب رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، با اشاره به رشد ۲۷ درصدی این شرکت در ۹ ماه امسال، اعمال نظارت هوشمند بر فرآیند عملیات پرداخت خسارت را عامل تأثیر‌گذاری در کاهش ضریب خسارت عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر ابراهیم کاردگر در جلسه شورای مدیران این شرکت که در محل ساختمان سعدی برگزار شد، با ارائه‌گزارشی از عملکرد ۹ ماهه شرکت، خواستار افزایش نظارت بر حوزه‌های مختلف ستادی و صف شد و اظهار داشت: برای کنترل و رسیدگی بهینه بر امور لازم است از ابزارهای نظارتی به درستی و به بهترین شکل ممکن استفاده شود که یکی از این ابزارها، بهره‌گیری از نظارت هوشمند است که موجب تقویت فرآیند کنترل سیستم خواهد شد. وی، جلوگیری از پرداخت خسارت غیر واقع و یا تکراری را از فواید استفاده از نظارت هوشمند عنوان کرد و از مدیران شرکت خواست با استفاده درست و بهینه از امکانات و قابلیت‌های “داشبورد مدیریتی”، ضمن‌کوتاه‌کردن فرآیند امور، به تقویت ابزارهای نظارتی کمک شایانی داشته باشند. دکتر کاردگر، دوری از انعقاد قراردادهای زیان‌ده را مورد تأکید قرار داد و افزود: خوشبختانه در ۹ ماهه اول امسال حدود ۲۲۰۰ میلیارد تومان حق بیمه تولید‌کردیم که حاکی از رشد ۲۷ درصدی بیمه دانا در این مدت بوده است.

تاکید مدیرعامل بیمه آسیا بر حفظ آرامش کارکنان و نمایندگان
مدیرعامل بیمه آسیا تاکید کرد که کارکنان و نمایندگان دو ضلع مثلث موفقیت این شرکت هستند که باید عزت و آرامش آنها حفظ شود. مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در نشست مشترکی با سرپرست منطقه ۲، روسای شعب اصفهان، یزد، شهرکرد، کاشان، شهرضا و اعضای هیأت مدیره انجمن صنفی نمایندگان استان اصفهان، گفت: کارکنان و نمایندگان ۲ ضلع مثلث موفقیت بیمه آسیا هستند که باید عزت و آرامش آنها حفظ شود. بادین افزود: همچنین سهامداران ضلع سوم تداوم موفقیت بیمه آسیا هستند که می‌بایست با عملکرد خود، به اعتماد آنان در انتخاب مدیر عامل از داخل مجموعه بیمه آسیا، پاسخ شایسته داد. مدیر عامل بیمه آسیا با تأکید بر سرلوحه قراردان همدلی، همکاری و تعامل در امور افزود: باید در راستای ارتقای جایگاه استان اصفهان و سرپرستی منطقه ۲ و افزایش رشد در تمام رشته‌های بیمه‌ای تلاش کرد. نایب رئیس هیأت مدیره بیمه آسیا ضمن تأکید بر بررسی تمامی راهکارها و ساز و کارهای مناسب جهت رشد و توسعه شرکت به ارائه راهکارهای لازم از جمله آماده سازی برای اجرای آیین نامه ۹۶ در سال آینده، رسیدگی به امکانات و تجهیزات کارکنان، تأکید بر وصول مطالبات، خسارات معوق، توزیع بهینه نیروی انسانی، دقت عمل توأم با سرعت و تلاش در جهت مدیریت پرونده های حقوقی پرداخت.

همدلی و همگرایی، نسخه شفابخش صنعت بیمه است
شرکت‌های بیمه باید رویکرد اصلی خود را مشخص کنند و با حرکت در مسیر تعیین شده، متناسب با ظرفیت های نیروی انسانی و فضای کسب و کار به فعالیت بپردازند.
دکتر غلامرضا سلیمانی در نشست مشترک اعضای هیات عامل بیمه مرکزی و مدیران شرکت بیمه رازی، با اعلام این مطلب افزود: مشکلات شرکت‌های بیمه ریشه در گذشته‌ها دارد و ما انتظار نداریم این مسائل یک شبه حل شوند اما توقع ما این است که با زمانبندی و اتخاذ تدابیر مناسب برای رفع مشکلات تلاش شود.
رییس کل بیمه مرکزی تفکرات مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت‌ها را زمینه ساز رشد یا رکود مجموعه‌ها ارزیابی کرد و گفت: دیدگاه های مترقی مدیران یک مجموعه اقتصادی در کنار اراده کارکنان و اشتیاق آنان برای توسعه شرکت می‌تواند راهگشا باشد.
وی خاطرنشان کرد: طرح مشکلات موجود صنعت بیمه و شناخت از آن، اهمیت ویژه ای دارد و نباید از مطرح شدن مسائل موجود واهمه داشته باشیم. رییس شورای عالی بیمه، زیاندهی شرکت‌ها را یک زنگ خطر جدی برای اشتغال، ارزیابی کرد و افزود: تغییر شرایط و حرکت در مسیر صحیح اداره شرکت‌ها می‌تواند توانمندی شرکت‌ها را تضمین کند و زمینه حفظ‌اشتغال موجود و حتی کارآفرینی را فراهم آورد.