مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین در حوزه اطلاع‌رسانی تاکید کرد و گفت: امروز محصولات بسیار متنوعی در بانک ملی وجود دارد که نیازمند تبلیغات گسترده و اطلاع‌رسانی کامل است. دکتر محمد‌رضا حسین‌زاده در جمع مدیران و کارکنان روابط عمومی این بانک با اشاره به این که فضای مجازی، ظرفیت بسیار […]

مدیرعامل بانک ملی ایران بر ضرورت استفاده از روش‌های نوین در حوزه اطلاع‌رسانی تاکید کرد و گفت: امروز محصولات بسیار متنوعی در بانک ملی وجود دارد که نیازمند تبلیغات گسترده و اطلاع‌رسانی کامل است.
دکتر محمد‌رضا حسین‌زاده در جمع مدیران و کارکنان روابط عمومی این بانک با اشاره به این که فضای مجازی، ظرفیت بسیار خوبی برای اطلاع‌رسانی است، اظهار داشت: روابط عمومی بانک ملی ایران از دیرباز در فضای اینترنت بسیار فعال بوده و امروز نیز از این ظرفیت استفاده می‌کند، اما نباید به حد کنونی راضی باشیم، بلکه باید از پتانسیل‌های مغفول نیز حداکثر استفاده را داشته باشیم.
وی افزود: خوشبختانه ساختار روابط عمومی بانک ملی ایران متحول شده و جزو ساختارهای پیشرو در بانک است، بنابراین همه زیرساخت‌ها برای جهش آن به خوبی فراهم است.
حسین ‌زاده با اشاره به این که کار کردن در حوزه روابط عمومی به عشق، تلاش شبانه‌روزی، هنر و علاقه نیاز دارد، تاکید کرد: روابط عمومی فعال و تهاجمی مطلوب ماست.
مدیرعامل بانک ملی ایران گفت: بسیاری از خدمات بانک درون سازمان ارائه می‌شود، اما این خدمات برای کارکنان مبهم است که روابط عمومی باید در اطلاع‌رسانی آنها نیز پیشتاز باشد و خوشبختانه ساختار روابط عمومی بانک ملی ایران متحول شده و جزو ساختارهای پیشرو در بانک است، بنابراین همه زیرساخت‌ها برای جهش آن به خوبی فراهم است.
به گفته وی، ارتباط بانک ملی ایران با رسانه‌ها پیوسته و دائم است، اما نباید به شرایط کنونی قانع باشیم، بلکه باید از ظرفیت رسانه‌ها برای تشریح خدمات بانک حداکثر استفاده را داشته باشیم.