
تلاش بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی هویت بصری از سوی معتبرترین جشنواره کشور در حوزه تبلیغات و برندینگ به ثمر نشست. بیمه معلم در مهمترین رویداد حوزه تبلیغات، با رای صاحبنظران و خبرگان لوح ویژه در طرح یکپارچه سازی هویت بصری را از آن خود کرد. بیمه معلم در راستای سند […]
تلاش بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی هویت بصری از سوی معتبرترین جشنواره کشور در حوزه تبلیغات و برندینگ به ثمر نشست.
بیمه معلم در مهمترین رویداد حوزه تبلیغات، با رای صاحبنظران و خبرگان لوح ویژه در طرح یکپارچه سازی هویت بصری را از آن خود کرد.
بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی هویت بصری را در دستور کار قرار داده با این هدف که یک هارمونی در تمام لایه های شرکت بیمه معلم ایجاد کرده است.
حرکتهای بیمه معلم در راستای برند سازی و یکپارچه سازی دفاتر شبکه نمایندگان سراسر کشور از سوی معتبرترین جشنواره تخصصی در حوزه تبلیغات و برندینگ برتر شناخته شد.
با بررسی برترین آثار تبلیغاتی کشور در چهارمین جشنواره تبلیغات ایران به دلیل اجرای موفق طرح یکسانسازی دفاتر نمایندگان بیمه معلم، برنده لوح ویژه این جشنواره شد.
بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی دفاتر نمایندگان را در دستور کار قرار داد تا انسجام و متحدسازی را در تمام لایه های شرکت ایجاد کند.
بیمه معلم در این جشنواره که یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی در حوزه تبلیغات و روابطعمومی، بازاریابی و فروش برندها محسوب می شود ، با رای صاحبنظران و خبرگان این حوزه توانست تقدیرنامه و لوح ویژه هیئتداوران را به جهت برندسازی و طرح یکپارچه سازی هویت بصری دفاتر نمایندگان از آن خود کند.
شایان ذکر است، بیمه معلم در راستای سند استراتژیک سازمانی خود طرح یکپارچه سازی هویت بصری را در دستور کار قرار داده تا هماهنگی لازم در تمام لایه های شرکت ایجاد شود و با دیدن لوگو و رنگ خاص نام بیمه معلم در ذهن مشتری شکل بگیرد و بر این اساس تلاش شده تا به سمت شخصیتسازی برند بیمه معلم حرکت شود.
شفافسازی صورتهای مالی بیمه زندگی خاورمیانه
شرکت بیمه زندگی خاورمیانه با انتشار یک اطلاعیه رسمی شفاف در سامانه کدال، صورتهای مالی صاحبان سهام خود را شفاف کرد.
بیمه زندگی خاورمیانه در دوره ۹ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۷ «حسابرسی نشده» به ازای هر سهم ۶۰ ریال سود محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، این شرکت براساس عملکرد ۹ ماهه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۹۷ مبلغ ۷۲.۰۰۲ میلیون ریال سود خالص محقق کرده است.
لازم به ذکر است دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۷ «حسابرسی نشده» نسبت به اطلاعیه قبلی دو مساله متفاوت اعلام شده است.
در این اطلاعیه شفاف سازی ذکر شده است که شرکت در طول دوره مورد گزارش پس از انتشار آگهی در روزنامه و اطلاع رسانی در سامانه کدال در تاریخ ۳۰ آبان ماه ۹۷، اقدام به تادیه مابقی سرمایه خود کرده و تا تاریخ ۳۰ آذر ماه ۹۷ مبلغ ۴۴۷.۱۰۰ میلیون ریال از مابقی سرمایه خود را دریافت کرده که این موضوع موجب افزایش موجودی نقد و بانک و دریافتی بابت افزایش سرمایه در ترازنامه شده است.
همچنین افزایش در حساب داراییهای ثابت مربوط به پیش پرداخت خرید ساختمان دفتر مرکزی به مبلغ ۴۵.۰۳۰ میلیون ریال میباشد که در ۵ آذر ماه ۹۷ در سامانه کدال اطلاع رسانی شده است.