مدیر عامل بانک رفاه در جمع آموزشی تخصصی روابط عمومی‌ها اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازمانی زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی به نفع سازمان است. دکتر سهمانی در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی مدیریت شعب استان‌ها اظهار داشت: حوزه […]

 مدیر عامل بانک رفاه در جمع آموزشی تخصصی روابط عمومی‌ها اظهار داشت: وجود یک روابط عمومی قدرتمند، فعال و همراه با ارتباطات گسترده درون و برون سازمانی زمینه ساز ایجاد توسعه سازمانی و مدیریت افکار عمومی به نفع سازمان است.
دکتر سهمانی در جمع مدیران و مسئولان روابط عمومی مدیریت شعب استان‌ها اظهار داشت: حوزه روابط عمومی باید با افزایش بهره‌وری و انجام اقدامات ارزش‌آفرین و همچنین بهره‌گیری از زیر ساخت‌ها و کانال‌های ارتباطی در اختیار خود بتواند در خدمت اهداف کلان سازمان باشد، البته تاکنون اقدامات ارزشمندی از سوی این حوزه صورت گرفته است.
مدیر عامل بانک رفاه ادامه داد: روابط عمومی با بهره‌گیری از ابزارها، زیر ساخت‌ها و تخصص خود می‌‌تواند زمینه‌ساز اعتماد عمومی باشد و روابط عمومی این بانک بحمدالله با اقدامات اثربخش مسئولان و کارگزاران پیشین و همچنین تلاش و کوشش مطلوب مسئولان کنونی توانسته جایگاه شایسته‌ای در درون و بیرون سازمان کسب کند.
وی در ادامه به تشریح عملکرد کلان بانک در سطح جامعه پرداخت و گفت: خداوند را شاکریم که بانک رفاه به حدی از بلوغ رسیده است که در افکار عمومی حضور مستمر و گسترده دارد. به نمایش گذاشتن عملکرد بانک در رسانه‌های مختلف و حضور اثر بخش آن در عرصه اجتماعی نشان‌دهنده این است که سازمان به بلوغ و تکامل رسیده و خود را در مقابل ذی نفعان پاسخگو می‌داند.
دکتر سهمانی با اشاره به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی بانک در سطح جامعه و تشریح برخی از اقدامات صورت گرفته در این زمینه خاطر نشان ساخت: سازمان‌های بزرگ و تأثیرگذار همچون نظام بانکی باید برای سعادت و سلامت جامعه پیرامون خود بخشی از سود خود را به تعهدات اجتماعی اختصاص دهند.
خوشبختانه بانک رفاه با توجه به رسالت خود در این حوزه اثرگذار بوده و تاکنون اقدامات بسیار ارزنده‌ای در حوزه های مختلف اجتماعی انجام داده است.
مدیر عامل بانک رفاه ادامه داد: امروز مواجهه دشمنان با مردم و کشور یک مواجهه اقتصادی است. دشمنان تلاش می‌کنند با ایجاد جو بی اعتمادی اقتصادی مردم را نا امید کنند. یکی از این حوزه‌ها نظام بانکی است که تلاش می‌کنند با مخابره اخبار نادرست اعتماد سپرده‌گذاران را خدشه‌دار کنند. حوزه روابط عمومی در این شرایط وظیفه‌ای حساس بر دوش دارد تا علاوه بر حمایت از چهره سازمان از صنعت بانکداری هم فعالانه دفاع کند.

مدیرعامل بانک کشاورزی:
رضایت مردم
اولویت بانک کشاورزی است

روح اله خدارحمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی حرکت در مسیر رضایت مردم، امیدواری و رضایتمندی جامعه ذینفعان را اولویت در امور اعتباری بانک کشاورزی برشمرد و از مدیران و معاونان اعتباری خواست دریافت اطلاعات مکانیزه و الکترونیکی شود. رابطه با مشتری در مسیر تنظیم و کارآمدی بهبود یابد. روش های بهینه‌سازی و مقررات زائد و دست و پاگیر حذف شوند و هزینه‌های تحمیلی غیر ضرور به مشتریان به حداقل برسد.
خدارحمی افزود: تدارک وجوه یا تامین اعتبار برای کسانی که به نقدینگی نیاز دارند همچون حسن عملکرد اعتباری، جریان درست پرداخت اعتبارات و تسهیلات و البته وصول مطالبات جزو کارکردهای اساسی بانک است.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اعلام اینکه شناخت این کارکردها وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند ادامه داد: افتخار می‌کنیم که با عملکرد درست مسئولان اعتباری از این بابت نمره قبولی گرفته‌ایم و رضایت ذینفعان، مشتریان، دولت، دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس را جلب کرده‌ایم.
خدارحمی در بیان مصادیق این کارکردها به طرح‌های موفقی که با تسهیلات بانک به بهره برداری رسیده اند اشاره کرد و افزود: با تمهیدات و تسهیلات بانک کشاورزی چند واحد احیای خاویار در کشور شکل گرفته و یا در زمینه تولید پروتئین دریایی در جنوب و شمال کشور حمایت‌هایی انجام داده‌ایم که به تولید انبوه و حتی صادرات رسیده است. در زمینه تولید اقلام گیاهی و باغی با توسعه گلخانه‌ها و حمایت از این نوع کسب و کار نه فقط به امنیت غذایی در کشور کمک کرده‌ایم که با صادرات این محصولات، اشتغال پایدار به وجود آورده‌ایم و به این جایگاه مباهات و افتخار می‌کنیم.
خدارحمی موقعیت و جایگاه بانک را در بهترین شرایط ارزیابی کرد و گفت: بانک برنامه‌های توسعه‌ای خود را با قدرت پیش می‌برد. خوشبختانه اکثر قریب به اتفاق مدیران اجرایی، استانداران کشور عملکرد بانک را تحسین کرده اند. حوزه‌های مختلف بانک در بهترین شرایط به سر می‌برند. طرح ماهی در دریا که از آرزوهای بانک بود در همین دوران به شکوفایی رسیده است. از عهده همه تکالیف بر آمده‌ایم و مجدانه در پی توسعه و بهبود حمایت از طرح‌های گلخانه‌ای، ماهی در دریا، اشتغال روستایی و ….. هستیم اما با وجود همه این موفقیت‌ها و قدردانی‌ها باید همچنان به بهبود روش‌ها، شیوه ارائه خدمات، زمانبندی ارائه خدمات، کاستن از هزینه‌های غیر ضرور خدمات، آسان‌سازی نحوه خدمات، تسهیل و تسریع در امور خدمات اعتباری و تسهیلاتی به مردم بیاندیشیم و همچنان رضایتمندی ذینفعان را در اولویت قرار دهیم.