بانک کارآفرین در راستای پاسخگویی به نیازهای مالی و اعتباری مشتریان محترم، اقدام به اعطای تسهیلات مرابحه طرح تندیس با نرخ سود سالیانه ۵ درصد مینماید. کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دریافت تسهیلات در بخشهای مختلف اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی، در صورتی که حداقل یک ماه از تاریخ افتتاح […]
بانک کارآفرین در راستای پاسخگویی به نیازهای مالی و اعتباری مشتریان محترم، اقدام به اعطای تسهیلات مرابحه طرح تندیس با نرخ سود سالیانه ۵ درصد مینماید.
کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط دریافت تسهیلات در بخشهای مختلف اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی، در صورتی که حداقل یک ماه از تاریخ افتتاح سپرده سرمایهگذاری کوتاهمدت طرح تندیس آنها سپری شده باشد، میتوانند نسبت به دریافت تسهیلات مرابحه طرح تندیس اقدام نمایند.
لازم به ذکر است که به منظور درخواست تسهیلات تندیس، ماندگاری حداقل مانده مقرر در ۳۰ روز تقویمی به صورت مستمر و پیوسته در حساب سپرده سرمایهگذاری کوتاهمدت تندیس الزامی است.
مشتریان محترم میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات طرح مذکور، به شعب این بانک در سراسر کشور مراجعه نموده و یا با واحد ارتباط با مشتریان به شماره ۲۳۳۵۰ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند.
مقاوم سازی منازل روستایی با وام قرضالحسنه
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران از پرداخت تسهیلات قرضالحسنه برای تقويت بنيه و استحکام بخشي خانههاي روستايي در کشور خبرداد.
مرتضی اکبری افزود: پرداخت این تسهيلات مطابق امضاي تفاهم نامه همکاري بين بانک قرضالحسنه مهر ايران و بنياد مسکن انقلاب اسلامي در حال انجام است.
وی همچنین اظهارداشت: سال گذشته تفاهم نامهای به مبلغ افزون بر ۴۵۰ هزار میليارد ريال براي تقويت و استحکام بخشي بنيه ۱۰ هزار واحد مسکن روستايي با بنياد مسکن امضا شد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران گفت: این میزان اعتبار طي يکسال گذشته بطور کامل تخصيص يافت.
وی در ادامه افزود: مبلغ تفاهمنامه سال جاری برای پرداخت تسهیلات قرضالحسنه به مسکن روستايي ۶۰۰ ميليارد ريال است.
اکبری یادآورشد: مبلغ این وام برای هر نفر ۱۲۰ ميليون ريال با نرخ کارمزد سه تا چهار درصد با دوره بازپرداخت ۳۶ ماهه خواهد بود.
برگزاری پنجمین جشنواره سالانه بانک محبوب من
پنجمین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” با هدف اعتلای سطح کیفی خدمات بانکداری و بهبود ارتباط مردم با بانکها و مؤسسات مالی برگزار می شود.
در این جشنواره در خصوص خدمات بانکی از مشتریان بانکها نظرسنجی اینترنتی به عمل آمده و در پایان، بانک برتر یا محبوبترین بانکهای کشور از دید مشتریان انتخاب خواهند شد.
بر این اساس، ایجاد فرصتی برای نظر دادن مشتریان بانکها در خصوص خدمات با یک جامعه آماری بالا، ارتباط بیواسطه میان مدیران ارشد بانکها و مشتریان، افزایش رضایتمندی مشتریان با آگاه کردن مدیران بانکی کشور از نظرات مردم، فرصت بیشتر دیده شدن مشتریان در فرآیندهای تصمیمگیری نظام بانکداری ، ایجاد فضای رقابتی سالم میان بانکهای کشور و … از دیگر اهداف برگزاری چهارمین جشنواره سالانه “بانک محبوب من” است.
بانک سامان، خدمات شعبهای را تلفنی ارایه میدهد
بانک سامان برای راحتی مشتریان و حذف نیاز به حضور فیزیکی در شعب، مرکز خدمات «تِلبانک» را راهاندازی کرد.
از این پس مشتریان سامان میتوانند ضمن برقراری ارتباط با کارشناسان مرکز خدمات «تِلبانک» خدمات مختلفی مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه داخلی و شتابی، مسدودی کارت و… را دریافت کنند.
این گزارش حاکی است خدمت مورد نظر مشتریان در این درگاه، به صورت ترکیبی از امکانات تلفنی و گفتگوی مستقیم با بانکداران انجام میشود لذا برای تایید هویت مشتری ارایه خدمات با وارد کردن شماره مشتری و رمز تلفنبانک از سوی مشتری در صفحهکلید تلفن ممکن خواهد بود.
علاقه مندان برای دریافت خدمات از مرکز ” تِلبانک” میتوانند روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۲:۳۰ ازطریق تماس با شماره ۰۲۱۶۴۲۲ و ارتباط با سر شماره ۳ اقدام کنند.