شرکت سهامی بیمه دانا با کسب رتبه دوم در میان گروه‌های بیمه‌ای، بار دیگر در جمع صد شرکت برتر کشور قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، سازمان مدیریت صنعتی ایران با برگزاری همایش بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، اسامی این شرکت‌ها را اعلام کرد. در این همایش که در مرکز […]

شرکت سهامی بیمه دانا با کسب رتبه دوم در میان گروه‌های بیمه‌ای، بار دیگر در جمع صد شرکت برتر کشور قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، سازمان مدیریت صنعتی ایران با برگزاری همایش بیست و یکمین سال رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران، اسامی این شرکت‌ها را اعلام کرد. در این همایش که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، شرکت بیمه دانا با ۲۸۰۴۶ میلیارد ریال فروش در سال مالی ۱۳۹۶ با ۸ پله صعود با کسب رتبه ۴۳ در جمع صد شرکت برتر کشور قرار گرفت.

بر اساس نتایج به دست‌ آمده در گروه‌های بیمه‌ای به ترتیب شرکت‌های بیمه ‌آسیا، دانا، البرز، پارسیان، پاسارگاد،کوثر، معلم، کارآفرین، ملت و ما رتبه اول تا دهم را کسب کردند.

بیمه دانا سال ۱۳۹۵ نیز با کسب رتبه ۵۳ در فهرست صد شرکت برتر کشور قرار داشت که در جدیدترین فهرست منتشره با ۱۰ رتبه صعود، در بین گروه‌های بیمه‌ای رتبه دوم و در میان صد شرکت برتر رتبه ۴۳ را کسب کرد. سازمان مدیریت صنعتی ایران هر سال اسامی صد شرکت برتر کشور را بر اساس شاخص‌های فروش و بهره‌وری مقایسه و رتبه‌بندی می‌کند.

اپلیکیشن همراه بیمه سینا راه‌اندازی شد

اپلیکیشن همراه بیمه سینا با هدف ارائه خدمات هر چه سریع‌تر به مشتریانش راه‌اندازی شد.  به گزارش روابط‌عمومی بیمه سینا، اپلیکیشن همراه بیمه سینا که در دو نسخه اندروید و آی‌اواس ارائه شده، امکان دسترسی به انواع خدمات بیمه‌ای را از هر مکان و در هر زمانی فراهم آورده است تا مشتریان خود را در همه مراحل همراهی کند. از جمله خدمات ارائه‌شده در این اپلیکیشن می‌توان به استعلام و خرید بیمه‌نامه، خدمات الکترونیک (مثل استعلام خسارت درمان، پرداخت اقساط، دریافت کارت درمان و استعلام بیمه عمر تلفیقی)، مراکز درمانی طرف قرارداد، استعلام اصالت بیمه‌نامه‌ها، مرکز تماس (اعلام وقوع خسارت و مشاوره تلفنی)، معرفی انواع بیمه، سؤالات متداول و انتقادات / پیشنهادات اشاره کرد.

جذب بیش از ۱۱۰۰ نماینده بیمه‌های عمر 

بیمه “ما”  در سال ۹۷ موفق به جذب و آموزش بیش از ۱۱۰۰ نماینده بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری شد. به گزارش روابط عمومی بیمه “ما” ، برخی مدیر امور نمایندگان و کارگزاران  و سرپرست امور شعب شرکت  با اعلام این خبر گفت: بیمه “ما”   با توجه  به اهمیت  اشتغالزایی در کشور اقدام به  جذب نمایندگان بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری کرده و در یک سال گذشته موفق به جذب و آموزش بیش از ۱۱۰۰ نماینده بیمه های عمر و سرمایه‌گذاری شده است. برخی با توجه به نقش نمایندگان در فروش بیمه‌های عمر و سرمایه گذاری گفت: بازاریابی در فروش بیمه‌های زندگی  شغلی بسیار حساس و تاثیر گذار است. با توجه به اینکه مشتریان بیمه‌های عمر،  متقاضی عقد قرارداد سی ساله با شرکت  هستند  و  به اعتبار برند شرکت این تصمیم را می‌گیرند، مسئولیت کار نمایندگان فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری  دو چندان می‌شود. مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه “ما” با تاکید بر اهمیت آموزش در موفقیت نمایندگان عمر و سرمایه‌گذاری  گفت: ظرف یک سال گذشته  اقدامات مهمی از قبیل آماده‌سازی محتوای فنی از سوی مدیران ستاد، برگزاری دوره‌های آموزشی، انتقال تجربیات و ارائه آموزش‌های لازم در این زمینه در شرکت بیمه “ما”  انجام شده است.