عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: با تقویت ارتباطات و تبادل نظر از واحدهای پتروشیمی به عنوان تولید کننده کالاهای استراتژیک حمایت ویژه می‌شود. محمود شایان در نشست مشترک با مسئولان شرکت پتروشیمی بوشهر گفت: بازدید از شرکت‌های پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است تا از این طریق با تقویت ارتباطات و تبادل نظر […]

عضو هیات مدیره بانک ملی گفت: با تقویت ارتباطات و تبادل نظر از واحدهای پتروشیمی به عنوان تولید کننده کالاهای استراتژیک حمایت ویژه می‌شود.
محمود شایان در نشست مشترک با مسئولان شرکت پتروشیمی بوشهر گفت: بازدید از شرکت‌های پتروشیمی در دستور کار قرار گرفته است تا از این طریق با تقویت ارتباطات و تبادل نظر از واحدهای پتروشیمی به عنوان تولید کننده کالاهای استراتژیک حمایت ویژه شود.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه اعمال شده علیه کشورمان، بانک ملی ایران خود را موظف به همراهی مستمر با واحدهای تولیدی در راستای تامین نیازهای آنها می‌داند.
وی گفت: بانک ملی ایران تمام ظرفیت‌های خود را برای ارائه خدمات توسعه‌ای و تسهیلاتی جهت توسعه شرکت‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به کار گرفته است.
پست بانک ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی همواره تلاش کرد
مدیر عامل پست بانک ضمن تبریک سالروز ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی گفت: اگر بخواهیم نگاهی به برنامه‌ها و خدمات این بانک داشته باشیم این بانک عملکرد مناسبی داشته است.
خسرو فرحی افزود: روستاها پایه و اساس اقتصاد مولد و تامین کننده فرآورده‌های کشاورزی و دامی به عنوان اساسی‌ترین نیازهای کشور هستند و پست بانک ایران با تامین مالی طرح‌های تولیدی در روستاها گام‌های بزرگی درراستای حمایت از تولید ملی و تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته است.
فرحی تصریح کرد: علاوه بر پرداخت ۱۵هزار میلیارد ریال تسهیلاتی که درقالب طرح‌های صندوق توسعه ملی و حمایت از اشتغال پایدار پرداخت کرده‌ایم، این بانک همواره از محل منابع داخلی نیز حامی فعالیت‌های اقتصادی در شهرها و روستاها بوده است. مدیرعامل پست بانک ایران تامین مالی طرح‌های حوزه فناوری اطلاعات را از دیگر فعالیت‌های این بانک دانست.
اهدای تجهیزات بیمارستانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه
بانک ایران زمین به منظور رفع احتیاجات درمانی و در راستای اجرای مسئولیت اجتماعی خود پس از بررسی و نیاز سنجی از منطقه زلزله زده کرمانشاه، یک دستگاه هماتولوژی و چند دستگاه تهیه آب مقطر به بیمارستان سرپل ذهاب اهدا کرد.
در همین راستا هادی قدیمی معاون عملیات بانکی بانک ایران زمین، با اشاره به اقداماتی که از سال گذشته توسط این بانک در خصوص کمک به هموطنانمان در کرمانشاه انجام گرفته گفت: همزمان با وقوع زلزله با تصمیم هیات مدیره بانک و نیازهایی که از سوی ارگانهای ذیربط اعلام شده بود سعی شد اقلام مورد نیاز مردم منطقه تهیه و برای آنها ارسال شود.
قدیمی افزود: همچنین در ادامه هزینه چاپ تقویم بانک در سال ۱۳۹۷ نیز همگام با شبکه بانکی به امر کمک رسانی به مردم منطقه اختصاص یافت.
پاسخگویی لازمه تبدیل شدن به یک سازمان مشتری محور است
عضو هیأت مدیره بانک رفاه در نشستی تلفنی به صورت مستقیم با مشتریان گفت و گو کرد.
وی پاسخگویی به مشتریان را اصل اساسی در مشتری محوری قلمداد کرد و گفت: برای تبدیل شدن به یک سازمان متعالی باید شنوای مسائل و مشکلات ذی نفعان باشیم و در این مسیر با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه فرهنگ پاسخگویی در بانک رفاه دارای جایگاه ویژه‌ای است خاطر نشان ساخت: پاسخگویی باید در تمامی فرایندهای بانک جاری و ساری بوده و لازم است تمامی مسئولان همواره پاسخگوی مسائل و چالش‌های مشتریان باشند.
رحمتی حضور مدیران در مرکز پاسخگویی و اطلاع‌رسانی را گامی مؤثر در جهت عینیت بخشی به شعار تکریم ارباب رجوع و سازمان مشتری محور قلمداد و ابراز امیدواری کرد این نشست ها در تمامی سطوح ادامه یابد.