
نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره با ازدحام جمعیت در شعب بانکها همراه بوده، اما خوشبختانه بانک ملی ایران راهکارهای متعددی برای کاهش مشکلات این دوره زمانی اندیشیده است. همکاران بانک مراجعات فراوان مردم به شعب در این روزها را به فال نیک گرفته و با خوشرفتاری، خوشرویی، سرعت و دقت همیشگی، خدمات مورد […]
نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، همواره با ازدحام جمعیت در شعب بانکها همراه بوده، اما خوشبختانه بانک ملی ایران راهکارهای متعددی برای کاهش مشکلات این دوره زمانی اندیشیده است.
همکاران بانک مراجعات فراوان مردم به شعب در این روزها را به فال نیک گرفته و با خوشرفتاری، خوشرویی، سرعت و دقت همیشگی، خدمات مورد نیاز را به آنها ارائه میکنند.
با این حال به مشتریان محترم نیز پیشنهاد میشود ضمن این که امور بانکی خود را به روزهای پایانی سال موکول نکرده و از مدت باقی مانده به خوبی استفاده کنند، سامانههای غیرحضوری بانک ملی ایران را نیز به کار بگیرند.
سامانه بام، دهها خدمت بانکی را به صورت غیر حضوری از طریق رایانه و یا تلفن همراه به کاربران ارائه میکند. پیام رسان بله نیز میتواند علاوه بر خدمات معمول همه پیامرسانها، برخی نیازهای بانکی کاربران را برطرف کند.
همچنین صدها دستگاه خودپرداز، CRS، Cashless، اپلیکیشن ۶۰ و … نیز توسط بانک ملی ایران در هر ساعت از شبانه روز در حال خدمترسانی به مشتریان نظام بانکی به ویژه بانک ملی ایران است.
همان گونه که اعتماد به بانک ملی ایران باعث شده روزانه بیش از ۶۰ میلیون تراکنش در این بانک ثبت شود، این اطمینان به مشتریان داده میشود که سامانههای خدمات غیر حضوری به بهترین شکل، در سریعترین زمان ممکن و با دقت تمام، خدمات بانکی مورد نظر آنها را عملیاتی کند.