بانک ملی ایران راهکاری را در سامانههای بانکی خود طراحی کرده که علاوه بر کاهش هزینه و هدر رفت وقت کاربران، سرعت تراکنشها را افزایش خواهد داد. به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، BTM راهکاری برای پایانههای بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانالهای مختلف […]
بانک ملی ایران راهکاری را در سامانههای بانکی خود طراحی کرده که علاوه بر کاهش هزینه و هدر رفت وقت کاربران، سرعت تراکنشها را افزایش خواهد داد.
به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، BTM راهکاری برای پایانههای بانکی است که هدف اصلی آن ارائه خدمات هوشمند و یکپارچه به مشتریان از طریق کانالهای مختلف موجود است. با این روش، تجربه جزیرهای مشتریان بانکی برای دریافت خدمات از کانالهای مختلف بانکی از جمله خودپرداز، موبایل و اینترنت به یک تجربه واحد و خوشایند تبدیل خواهد شد.
دریافت وجه نقد بدون کارت از دیگر قابلیتهای این محصول است، با این تفاوت که کاربر با یک تجربه کاربری راحت روی اینترنت بانک یا موبایل بانک، به راحتی برای مبلغی حتی با ترکیب اسکناسهای مورد نظر، دستور برداشت وجه صادر میکند. این کاربر می تواند با مراجعه به خودپرداز، مبلغ مورد نظر را فقط با اسکن یک بارکد و ورود یک رمز دریافت کند و حتی این بارکد را با افراد دیگر به اشتراک بگذارد.
ارائه هویت واحد بین درگاه خودپرداز و اینترنت بانک بام در قالب Omni Channel، ارائه تجربه کاربری یکسان با اینترنت بانک بام در قالب ویجتهای مشابه، ارائه سرویسهای نوین بانک در ارتباط با سایر سامانههای بانک، قابلیت تغییر لحظهای شبکه پایانههای بانک ملی ایران در سراسر کشور، ارائه کنترل پنل قدیم و جدید برای تغییر مدل ذهنی مشتریان، هوشمندسازی تعامل مشتری با خودپرداز در قالب تحلیل رفتار مشتری، ارائه میان برهای ویژه برای انجام تراکنش همانند USSD، ارائه سرویسهای خاص به کاربران با معلولیت جسمی، ارائه کنترل دستگاهها و مانیتورینگ مرکزی و ارائه سامانه سوپروایزری (پرستاری) را میتوان از خصوصیات راهکار BTM بانک ملی ایران دانست.