وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این همایش مهمترین سرمایه بانک رفاه را نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص عنوان کرد و گفت: سازمان هایی که به این سرمایه توجه کردهاند، توسعه مطلوبی یافتهاند. بانک رفاه در این حوزه بسیار توانمند است و امیدواریم در مسیر توسعه موفق شود. دکتر شریعتمداری در ادامه خاطر […]
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این همایش مهمترین سرمایه بانک رفاه را نیروی انسانی کارآمد، متعهد و متخصص عنوان کرد و گفت: سازمان هایی که به این سرمایه توجه کردهاند، توسعه مطلوبی یافتهاند. بانک رفاه در این حوزه بسیار توانمند است و امیدواریم در مسیر توسعه موفق شود.
دکتر شریعتمداری در ادامه خاطر نشان ساخت: در کشوری زندگی میکنیم که ترکیب درآمدی افراد آن بسیار نامتوازن است، بنابراین زندگی در این جامعه باید با آداب و اصولی همراه باشد. توجه به رضایتمندی افراد جامعه یکی از این اصولی است که باید به صورت جدی رعایت شود.
وی با بیان اینکه مأموریت بانک رفاه ارائه خدمت به اقشار کارگری است گفت: در صورتی که بتوانید به این قشر از جامعه خدمات مطلوب ارائه دهید و این عزیزان را راضی کنید به هدف خود رسیدهاید.
مدیر عامل بانک رفاه نیز به ارائه گزارشی از عملکرد این بانک طی ماههای اخیر پرداخت و گفت: بسیار خرسندیم به عنوان یک سازمان زیر مجموعه وزارتخانه توانستهایم به مثابه بازوی تامین مالی سازمان و وزارتخانه به مسئولیتهای خود جامه عمل بپوشانیم. بانک رفاه همچنین اهتمام ویژهای داشته است تا به برنامههای صد روزه مورد نظر وزیر، تحقق صد درصدی ببخشد. وی همچنین به گزارش مالی، سرمایهگذاری و فعالیت این بانک در حوزه اوراق بهادار سازمان تأمین اجتماعی و وزارت تعاون پرداخت.
مدیر عامل بانک رفاه اظهار خرسندی کرد که این بانک توانسته هم راستا با سیاستهای وزارتخانه گام بردارد. یکی از این سیاستها، اعطای تسهیلات خرد و قرضالحسنه بود که خوشبختانه با تمام توان این اقدامات در حال اجرا است، به گونهای که نسبت پرداخت تسهیلات قرضالحسنه در بانک رفاه، ۴۰ درصد است.
بانک رفاه امروز ۲۰ میلیون مشتری دارد و به حدود ۴۰ میلیون نفر ذی نفع، خدمات ارائه میدهد. همچنین حدود ۲ میلیون نفر مستمری و مقرری بگیر سازمان تأمین اجتماعی حقوق خود را از این بانک دریافت میکنند و بانک تاکنون برای ارائه خدمات به تمامی این اقشار از هیچ کوششی فروگذار نکرده است.
دکتر سهمانی با اشاره به پیشینه ارائه خدمات بانک رفاه به طیف متنوع اقشار جامعه از جمله اقشار کم درآمد، خاطر نشان ساخت: بانک رفاه به عنوان اجتماعیترین بانک به اقشار متفاوت جامعه خدمات ارائه میکند.
مدیر عامل بانک رفاه با اشاره به شفافیت و پاسخگویی و تأکیدات وزیر در این خصوص گفت: مهمترین عامل در یک سازمان خدماتی – مالی، شفافیت و پاسخگویی است. بانک رفاه به این مهم اهتمام ویژهای دارد و در مسیر ارائه خدمات همراه با شفافیت و پاسخگویی از هیچ کوششی فروگذار نمیکند.
مدیران عالی بانک رفاه ارتباط نزدیک با آحاد جامعه، پاسخگویی و ایجاد جو نشاط و امیدواری را در دستور کار خود قرار دادهاند و در این مسیر اقدام به برگزاری رویدادهایی از جمله تعامل بیشتر با افراد جامعه، برگزاری جشنهای خانوادگی و سفرهای استانی کردهاند.
دکتر سهمانی در ادامه به بحث عدم تبعیض جنسیت، ترویج جوانگرایی و شایسته سالاری در بانک رفاه اشاره کرد و گفت: مطابق دستورات جنابعالی بانک رفاه در این مسیر گام برداشته و از جوانان و بانوان در سمتهای مدیریتی استفاده کرده است.
وی ادامه داد: تأمین سرمایه در گردش و اعطای تسهیلات به بنگاههای کوچک و متوسط دیگر تأکید وزیر محترم بود که بانک رفاه در این حوزه هم اقدامات اثربخشی انجام داده است.
مدیر عامل بانک رفاه خاطر نشان ساخت: در حوزه مقابله با تحریم که مورد تأکید وزیر محترم است اقدامات ویژه ای صورت گرفته و بانک رفاه رتبه سوم را از آن خود کرده است.
شرکت صرافی بانک رفاه هم در حوزه خدمات ارزی به عنوان برترین صرافی کشور معرفی شده است. این اقدامات در نهایت دقت و مراقبت و همراه با سلامت کامل صورت گرفته است. بانک رفاه همچنین بر اساس نظر نهادهای نظارتی جزو بانکهای بیحاشیه، آرام و منضبط است.
دکتر سهمانی در ادامه به معرفی شرکتهای تابعه بانک رفاه پرداخت و گفت: شرکتهای بانک رفاه طیف متنوعی از خدمات ارائه و در همراهی با بانک، برای مشتریان خلق ارزش میکنند.
مدیر عامل بانک رفاه موفقیتهای کسب شده در این بانک را مرهون تلاش، تخصص، تجربه و تعهد نیروی انسانی بانک دانست و گفت: در این میان ارائه طریق و هدایتهای اثربخش و تعاملات مثبت با مدیران وزارتخانه منجر به ارتقای بیش از پیش بانک رفاه شده است.