
بیمه معلم با استقرار تیم ارزیابی خسارت در مناطق سیلزده و نظارت کامل معاونت فنی، پرداخت خسارت به سیلزدگان آق قلا و گنبد را وارد فاز عملیاتی کرد. این شرکت بیمهای ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیلزده در استان های کشور اعلام میدارد در راستای عمل به اصول حرفهای بیمهگری و تعهد به بیمهگذاران، […]
بیمه معلم با استقرار تیم ارزیابی خسارت در مناطق سیلزده و نظارت کامل معاونت فنی، پرداخت خسارت به سیلزدگان آق قلا و گنبد را وارد فاز عملیاتی کرد.
این شرکت بیمهای ضمن ابراز همدردی با هموطنان سیلزده در استان های کشور اعلام میدارد در راستای عمل به اصول حرفهای بیمهگری و تعهد به بیمهگذاران، پرداخت خسارت به زیاندیدگان سیل گلستان را پس از ارزیابی کارشناسی دقیق، وارد مرحله عملیاتی کرد.
بر اساس این گزارش تا این لحظه، حدود ۹۰ پرونده خسارت در دو شهر آق قلا و گنبد تشکیل شده که تا کنون پرداخت خسارت یازده مدرسه در آق قلا با تحویل چک در محل خسارت صورت گرفته است.
لازم بذکر است، شرکت بیمه معلم با بررسی تعداد بیمهنامههای صادره در مناطق سیل زده و با اطلاع رسانی به مدیرانی که امکان بازدید از مدارس آنها وجود دارد پس از کامل شدن ارزیابی خسارت به زودی سایر پرداخت ها را نیز در دستور کار قرار می دهد.
گفتنی است، از آنجا که بیمه معلم طبق برنامه استراتژیک وراهبردی خود معتقد است که فقط بیمهگر زمان انعقاد قرارداد نیست بلکه در زمان پرداخت خسارت همراه بیمهگذاران است در این راستا با تسریع در امر ارزیابی خسارت مناطق سیل زده، پرداخت خسارت را آغاز کرده است.
همچنین این شرکت بیمه در راستای ایفاء تعهدات اجتماعی و همدردی با هموطنان عزیز در مناطق سیل زده ارسال اقلام ضروری و کمک های نقدی را در دستور کار قرار داده است.
آمادگی کامل جهت رسیدگی به پروندههای بیمهگذاران آسیب دیده از سیل
تمامی شعب و مدیریتهای بیمه پارسیان جهت رسیدگی سریع به پروندههای بیمهگذاران آسیب دیده از سیل آمادگی کامل دارند
به گزارش روابط عمومی بیمه پارسیان؛ تمامی شعب این شرکت در استانهای آسیبدیده از سیل از همان ساعات اولیه آمادگی کامل خود را جهت رسیدگی به پروندههای خسارات بیمهگذاران خود اعلام و در حال رسیدگی سریع به پروندههای اعلامی و برآورد خسارت میباشند. در همین راستا نیز ستادی در روزهای اخیر در دفتر مرکزی این شرکت تشکیل و ضمن تماس مستمر با روسای شعب مربوطه در استانهای آسیبدیده از سیل، گزارشهای ایشان را دریافت و راهنماییهای لازم را جهت رسیدگی هرچه سریعتر به بیمهگذاران خسارتدیده در این استانها انجام میدهند.
همچنین کارشناسان برآورد خسارت این شرکت نیز از همان ساعات اولیه به محلههای آسیبدیده اعزام و در حال کارشناسی و برآورد خسارت میباشند تا هر چه سریعتر رسیدگی به امور مربوط به بیمهگذاران خسارتدیده از سیل اخیر انجام که موجب التیام برخی از آلام هموطنان عزیز باشد.
اپلیکیشن همراه بیمه سینا راهاندازی شد
اپلیکیشن همراه بیمه سینا با هدف ارائه خدمات هر چه سریعتر به مشتریانش راهاندازی شد.
به گزارش روابطعمومی بیمه سینا، اپلیکیشن همراه بیمه سینا که در دو نسخه اندروید و آیاواس ارائه شده، امکان دسترسی به انواع خدمات بیمهای را از هر مکان و در هر زمانی فراهم آورده است تا مشتریان خود را در همه مراحل همراهی کند.
از جمله خدمات ارائهشده در این اپلیکیشن میتوان به استعلام و خرید بیمهنامه، خدمات الکترونیک (مثل استعلام خسارت درمان، پرداخت اقساط، دریافت کارت درمان و استعلام بیمه عمر تلفیقی)، مراکز درمانی طرف قرارداد، استعلام اصالت بیمهنامهها، مرکز تماس (اعلام وقوع خسارت و مشاوره تلفنی)، معرفی انواع بیمه، سؤالات متداول و انتقادات / پیشنهادات اشاره کرد.