مدیرعامل، قائم مقام و معاونان بیمه تجارت نو در نخستین همایش سالانه معاونان، مدیران ستادی و شعب این شرکت بر تحقق فروش ۱۰ هزارمیلیارد ریالی درانواع رشتههای بیمه ای برای سال ۹۸ تاکید کردند. نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارتنو در این نشست که با موضوع توسعه بازار و ارتقای توانمندی شعب برگزار شد، ضمن […]
مدیرعامل، قائم مقام و معاونان بیمه تجارت نو در نخستین همایش سالانه معاونان، مدیران ستادی و شعب این شرکت بر تحقق فروش ۱۰ هزارمیلیارد ریالی درانواع رشتههای بیمه ای برای سال ۹۸ تاکید کردند.
نیما نوراللهی مدیرعامل بیمه تجارتنو در این نشست که با موضوع توسعه بازار و ارتقای توانمندی شعب برگزار شد، ضمن ابراز تاسف از وقوع سیلهای اخیر که خسارتهای مالی و جانی زیادی برای برخی ازهموطنانمان در پی داشت، از تمامی مدیران ارشد، پرسنل شعب استانهای سیل زده و ارزیابان خسارت به دلیل استقرار و ارزیابی خسارت در کمترین زمان ممکن تشکر کرد.
نوراللهی، سناریوهای تدوین شده برای روزهای پیش رو این شرکت را رشد توسعه کمی و کیفی در تمامی رشتههای بیمهای با هدف افزایش درآمداعلام کرد و اظهار داشت: در فرصت گردهمایی ایجاد شده نگاه این است که ساعتهای مان را برای رسیدن به هدفهای تعیین شده با هم هماهنگ کنیم تا در کنار دیگر برنامههای توسعهای ابلاغی به شعب و نمایندگیها، مهمترین آن که تحقق فروش ۱۰ هزارمیلیارد ریالی در انواع رشتههای بیمهای برای سال جدید است، محقق شود.
وی از صحبتهای خود رعایت زنجیره اخلاق سازمانی را از اصول رفتاری بیمه تجارتنو عنوان کرد و گفت: برای کسب موفقیت بسیار ضروری است که ضابطهمند و مسئولیتپذیر بود، ضابطهمندی قانونمندی را به دنبال دارد که در ماحصل آن پیشبینی پذیری ممکن میشود، ما حصل پیشبینی پذیری اعتماد آفرینی است. پس از طی این مسیر در آخرین حلقه طلایی موفقیت که در اینجا امکان راستی آزمایی واعتماد از سوی بیمهگذاران و عمل به وعدهها و حفظ منافع تمامی سهامداران از سوی مجموعه ما است، به دست میآید.
نوراللهی با بیان اینکه «بیمه تجارت نو توانمندی و تعهد می فروشد و خریدار این تعهد باید به مجموعه اعتماد کند»؛ افزود: برای سال ۹۸رقم فروش بر اساس توانمندی و پتانسیل استانها مصوب شده که به زودی ابلاغ می شود، از آنجا که باید به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه برسیم به جد عملکرد شعب استان ها و ستاد در اجرای این برنامه ها رصدو ارزیابی خواهد شد.
نوراللهی در بخش دیگر سخنان خود به موضوع مهم پرداخت خسارتهای سیل اخیر اشاره داشته و گفت: برخی افراد که جز سیاه نمایی کار دیگری ندارند، با شایعه پراکنیهای گسترده مبلغ خسارت پرداختی از سوی تجارت نو را ارقام دور از ذهنی اعلام کردهاند در حالی که با توجه به قرارداد بیمه اتکایی شرکت درصدی از خسارت برآورد شده را پرداخت میکند که این مهم درحال انجام است.
نوراللهی رعایت بایدها و نبایدها در سه حوزه فردی، مدیریتی و سازمانی، را الزامی عنوان کرد و افزود: بایدها را در این سه حوزه به ترتیب دانستن، نظم وتوجه تقسیم کرد.
مدیرعامل بیمه تجارت نو تاکید کرد: توجه به ذی نفعان که سهامداران خرد و کلان در یک سو و بیمه گذاران و بیمه شوندگان دیگر سو هستند، اصلی ترین هدف سازمانی تجارت نو است. ما باید پاسخگوی ذره ای تعلل و سستی که موجب ضررسهامداران میشود، باشیم.
وی توفیق خدمت به اقشار جامعه را خوش شانسی فعالان صنعت بیمه قلمداد کرد و افزود: امروز در مجموعه تجارت نو ارائه خدمات بیمهای به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) موضوعی اعتقادی است. این قرارداد مطمئنا برای شرکت برکت خواهد داشت. ثمره پشتیبانی از قشر مستضعف و محروم موفقیت مالی وعزت برای مجموعه است، همچنین درخصوص بایدها در حوزه سازمانی، ضروری است به شبکه فروش که به نوعی خط مقدم این شرکت محسوب میشود، توجه خاصی کرد.
افزایش سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی بیمه آسیا
مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد که این شرکت۳۰۰ میلیاد ریال افزایش سرمایه میدهد.
مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به مصوبه هیأت مدیره این شرکت، گفت: برای بهبود ساختار مالی و ارتقای توانگری مالی بیمه آسیا، سرمایه این شرکت از ۲۳۰۰ میلیارد ریال به ۲۶۰۰ میلیارد ریال افزایش مییابد.
مدیرعامل بیمه آسیا در ادامه با تاکید بر انجام مقدمات فرآیند افزایش سرمایه، افزود: افزایش سرمایه ۳۰۰ میلیارد ریالی بیمه آسیا از محل سود انباشته این شرکت تامین خواهد شد.