
رییس کل بانک مرکزی در دیدار با آقای دریا اورس سفیر ترکیه ضمن تأکید بر حجم بالای مبادلات میان دو کشور، خواهان افزایش هرچه بیشتر همکاریها میان بانکهای دو کشـــور بــرای تســـهیل فعالیتهای تجاری شد. دکتر همتی با اشاره به دیدارهای پیشین با حضور مقامات عالی رتبه دو کشور، عنوان کرد که در جلسه مشترک […]
رییس کل بانک مرکزی در دیدار با آقای دریا اورس سفیر ترکیه ضمن تأکید بر حجم بالای مبادلات میان دو کشور، خواهان افزایش هرچه بیشتر همکاریها میان بانکهای دو کشـــور بــرای تســـهیل فعالیتهای تجاری شد.
دکتر همتی با اشاره به دیدارهای پیشین با حضور مقامات عالی رتبه دو کشور، عنوان کرد که در جلسه مشترک پیشین ، رییس جمهوری ترکیه بر افزایش سطح همکاریها، تسهیل روابط بانکی و نیز رفع موانع میان دو کشور تأکید کردند.
در این جلسه دکتر همتی، تصریح کرد که با وجود اینکه در شرایط فعلی حجم مبادلات تجاری میان دو کشور از سطح مطلوبی برخوردار است، اما با هدف ترسیم شده ۳۰ میلیارد دلار فاصله دارد و امیدواریم که در آینده نیز حجم مبادلات با توجه به توانمندیهای متقابل دو کشور بیش از پیش افزایش یابد.
رمز یکبار مصرف را از «بام» فعال کنید
سامانه بام این امکان را برای کاربرانش فراهم کرده که رمز یکبار مصرف ۶۰ را با استفاده از آن فعال کنند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملــی ایران، کاربران میتوانند پس از نصـــــب اپلیکیشن ۶۰ و سپس نصب نرم افزار رمزبان، به سامانه «بام» مراجعه کرده و در منوی «فعالسازی رمز یکبار مصرف کارت»، اطلاعات لازم را وارد کنند.
کاربر میتواند انتخاب کند که رمز اول یا رمز دوم کارت او به صورت یکبار مصرف تولید شود.
پس از این اقدام، کاربر باید کدهای تایید ارسال شده توسط سامانه «بام» و «پیامک» را در اپلیکیشن ۶۰ وارد کند تا رمز یکبار مصرف کارت فعال شود.
«رمز» مهمترین مشخصه هر کارت بانکی است، در نتیجه به صورت سنتی به دارندگان کارتهای بانکی توصیه میشود رمز اول و دوم را در دورههای زمانی متناوب تغییر دهند.
رکورد شکنی مرکز ارتباط ملت در پاسخگویی به مشتریان
مرکز ارتباط ملت در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ با پاسخ به حجم زیادی تماس، یک رکورد بیسابقه را در این روزها به ثبت رساند.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در روز ۲۸ اسفندماه سال گذشته بالغ بر ۸ هزار تماس موفق در یــــک روز با مرکز ارتباط ملت صورت گرفته که کارشناسان این مرکز به بیش از ۹۷ درصد این تماسها پاسخ دادند و این امر نشاندهنده موفقیت در بهینه سازی مرکز ارتباط ملت دارد.
بر اساس این گزارش، با همت و تلاش و پشتکار کارشناسان مرکز ارتباط ملت، در اغلب روزهای سال ۱۳۹۷ این مرکز به بیش از ۹۵ درصد از تماس های ورودی پاسخگو بوده است.
مرکز ارتباط ملت مجموعهای ۲۴ ساعته است که در تمام روزهای سال به سوالات مشتریان بانک ملت از راههای مختلف ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و .. پاسخ میدهد.
پرداخت ۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرضالحسنه بانک کارگشایی
بانک کارگشایی در ســـال گذشته بیش از پنج هزار میلیارد ریـــال تسـهیلات قرضالحسنه به متقاضیـــان پرداخت کرد.
در مــــدت مذکــــور به منظور رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان تعداد ۵۰۷ هزار و ۶۳۶ فقره تسهیلات قرضالحسنه به ارزش بیش از پنج هزار و ۱۷۳ میلیارد ریال توسط بانک کارگشایی پرداخت شده است.
همچنین در این مدت، تعداد ۶۶ هزار و ۸۷۱ فقره تسهیلات جعاله به متقاضیان پرداخت شده که ارزش ریالی آن پنج هزار و ۴۵۳ میلیارد ریال است.
میزان تسهیلات قرضالحسنه برای هر نفر حداکثر یک فقره سند ۲۰ میلیون ریالی در ازای ترهین ۱۰۰ گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف ۱۰۰ میلیون ریال در ازای ترهین ۱۴۳ گرم طلا است.
مدت زمان باز پرداخت تسهیلات قرضالحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال است.