
با اجرای سامانه جامع بانکی امید، زیرساختها سامانهها و دادهها متمرکز میشود و امکانات لازم برای تهیه گزارشهای سازمانی و مدیریتی و همچنین زیرساخت کانال یکپارچه خدمات بانکی و بانکداری باز در بانک سپه ایجاد خواهد شد. ارائه محصولات و خدمات نوین بانکی و یکپارچهسازی ابزارهای پشتیبانی با ابزارهای عملیاتی و فنی از دیگر دستاوردهای […]
با اجرای سامانه جامع بانکی امید، زیرساختها سامانهها و دادهها متمرکز میشود و امکانات لازم برای تهیه گزارشهای سازمانی و مدیریتی و همچنین زیرساخت کانال یکپارچه خدمات بانکی و بانکداری باز در بانک سپه ایجاد خواهد شد.
ارائه محصولات و خدمات نوین بانکی و یکپارچهسازی ابزارهای پشتیبانی با ابزارهای عملیاتی و فنی از دیگر دستاوردهای است که انتظار میرود پس از اجرای سامانه جامع بانکی امید نصیب بانک سپه شود. سامانه جامع بانکی امید یک محصول پیچیده و فنی مبتنی بر دانش بومی و ملی است که راهاندازی آن بانک سپه را به یکی از برترین بانکها در حوزه فناوری اطلاعات تبدیل خواهد کرد.
راه اندازی سامانه جامع بانکی امید؛ یکی از مأموریتهای اصلی بانک سپه
مدیرعامل بانک سپه در گردهمایی افتتاحیه طرح بانکداری متمرکز گفت: طرح توسعه بانکدار متمرکز در قالب سامانه جامع بانکی امید باید در زمانبندی تعیینشده و متناسب با نیازهای شبکه شعب بانک عملیاتی شود.رئیس هیئتمدیره بانک سپه به دو مأموریت اصلی تعیینشده برای بانک سپه در سال جاری اشاره کرد و افزود: حمایت از رونق تولید برای کمک به تحقق اهداف شعار سال مطرحشده از سوی مقام معظم رهبری و انجام صحیح و بهموقع فرآیند ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه دو مأموریت اصلی بانک در ابتدای امسال تعیین شد.
چقازردی ضمن اشاره به اهمیت بالای اجرای طرح جامع بانکداری متمرکز در بانک سپه، تصریح کرد: استقرار نرمافزار این سامانه بهصورت اصولی و طبق برنامه زمانبندی انجامشده بهعنوان سومین مأموریت اصلی بانک سپه در سال جاری تعیین میشود.
مدیرعامل بانک به سابقه درخشان این بانک در حوزه عرضه محصولات جدید و ارائه خدمات نوین بانکی طی سالیان متمادی اشاره کرد و گفت: این بانک با تکیهبر تجارب نیروی انسانی متعهد و متخصص و قدمت طولانی، سالها باعرضه محصولات نوآورانه بهعنوان بانک پیشرو در کشور مطرح بود و بسیاری از خدماترسانی بانک سپه در حوزه بانکداری مبنی بر فناوری اطلاعات به چندین دهه قبل برمیگردد.
از تجارب بانک سپه استفاده میکنیم
مدیرعامل بانک سپه بهضرورت استفاده از توانمندی و تجارب مدیران و کارکنان این بانک بهویژه در حوزه فناوری اطلاعات تأکید و ابراز امیدواری کرد با همدلی و انسجام تمامی متصدیان اجرای این طرح در زمان تعیینشده با موفقیت عملیاتی شود.
مدیرعامل بانک سپه به تبدیلشدن این بانک به نخستین و بزرگترین بانک کشور بعد از ادغام اشاره کرد و گفت: بعد از ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه تعداد شعب این بانک از ۴ هزار و پرسنل آن از ۴۰ هزار فراتر خواهد رفت.
توجه به توانمندیهای بانکهای ادغامی
رئیس هیئتمدیره بانک سپه تأکید کرد: در فرآیند توسعه بانکداری متمرکز بانک سپه باید در کنار تجارب این بانک از توانمندی و تجربههای موفق بانکهای ادغام شونده در بانک سپه هم استفاده شود.
وی ابراز امیدواری کرد که تلفیق مدیران و کارکنان مجرب بانک سپه با نیروهای جوان، متخصص و متعهد بانکهای ادغامی وابسته به نیروهای مسلح، نخستین بانک ایرانی را به یکی از بهترین و تأثیرگذارترین بانکهای کشور تبدیل کند.
چقازردی خاطرنشان کرد: تبدیلشدن بانک سپه به بزرگترین، مؤثرترین و کارآمدترین بانک کشور امکان فعالیت مطلوب در عرصه بینالمللی را برای این بانک مهیا خواهد کرد.
قاسمی: بانک سپه به برترین بانک در حوزه فناوری اطلاعات تبدیل میشود
مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: با راهاندازی بهترین سامانه ملی بانکداری متمرکز انتخابشده برای بانک سپه، این بانک به برترین بانک در حوزه فناوری اطلاعات کشور تبدیل خواهد شد.
دکتر مجید قاسمی در گردهمایی افتتاحیه پروژه Core Banking بانک سپه گفت: امروز نقطه عطفی در تاریخ بانکداری ایران است و یک محصول پیچیده و فنی مبتنی بر دانش بومی و ملی در نخستین بانک ایرانی فاز اجرای آن شروع خواهد شد. مدیرعامل بانک پاسارگاد افزود: سامانه بانکداری متمرکز بانک پاسارگاد اولین Core Banking بومی کشور است که ویژگیها و قابلیتهای بالایی دارد و حاصل فکر و عمل برترین نیروی انسانی متخصص ایرانی است.
وی با اشاره به طرح ادغام بانکهای وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه گفت: سرعت، کیفیت و قابلیت هماهنگی با تحولات دیجیتال بخشی از قابلیتهای سامانه بانکداری متمرکز مورداستفاده در بانک سپه است و قابلیت توسعه و پوشش خدمات بزرگترین بانک ایرانی پس از ادغام را دارد.