مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: کسب وکارهای خرد وخانگی را می‌توان با بهره‌گیری از مدل‌های مردمی توسعه داد و بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان عضوی از شبکه در تلاش است تا این امر مهم را محقق کند. محمدحسین حسین‌زاده بااشاره به فعالیت‌های شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان عضوی از این […]

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت گفت: کسب وکارهای خرد وخانگی را می‌توان با بهره‌گیری از مدل‌های مردمی توسعه داد و بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان عضوی از شبکه در تلاش است تا این امر مهم را محقق کند. محمدحسین حسین‌زاده بااشاره به فعالیت‌های شبکه توسعه اجتماعی رسالت گفت: بانک قرض‌الحسنه رسالت به عنوان عضوی از این شبکه خدمات بانکی اعضا را برعهده دارد‌‌. وی با بیان اینکه الگوی توسعه کارآفرینی اجتماعی رسالت کاملا مردمی است و هیچ باری بر دوش دولت نمی‌گذارد، افزود: دشمن در زمینه اقتصاد و فرهنگی آرایش جنگی به خود گرفته است و مانیز باید درتقابل با دشمن آرایش جنگی بگیریم که این همایش نمونه کارجهادی در دوران دفاع مقدس و درمقابله با دشمن است‌.
حسین‌زاده در تشریح فعالیت‌های الگوی توسعه اجتماعی رسالت اظهارداشت: این الگو یک سازمان مردم نهاد کوچک نبوده و ساختاری گسترده است که ابعاد مختلف فرهنگی، مالی، بانکی، سرمایه های اجتماعی، تکنولوژی و بازار در آن جامعیت دارد. مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت بابیان اینکه محوریت این ساختار بر اساس کانون‌های همیاری اجتماعی است، گفت: تاکنون ۸۵۰۰ کانون با میانگین اعضای ۳۳۶ نفردر شبکه توسعه اجتماعی رسالت شکل گرفته است.
وی در ادامه هدف اصلی شبکه توسعه اجتماعی رسالت را توسعه کسب و کارهای خردوخانگی، تولید در شهرهای کوچک و مصرف در کلانشهرها عنوان کرد.
حسین‌زاده گفت: این الگو دوسال گذشته در گلباف کرمان عملیاتی و در حال حاضر در کل کشور در حال اجرا است.