نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا با تأکید بر اصلاح و رعایت ترکیب پورتفوی و عدم تمرکز بر روی بیمه های شخص ثالث توسط نمایندگان، بر تقویت سایر بیمه نامه‌ها و ورود به بیمه نامه‌های بین رشته ای تأکید کرد. مسعود بادین، […]

نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا با تأکید بر اصلاح و رعایت ترکیب پورتفوی و عدم تمرکز بر روی بیمه های شخص ثالث توسط نمایندگان، بر تقویت سایر بیمه نامه‌ها و ورود به بیمه نامه‌های بین رشته ای تأکید کرد. مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ضمن تبریک انتخاب هیأت رییسه جدید کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا و تقدیر از اعضای قدیمی، به ارائه آمار و عملکرد بیمه آسیا در سال گذشته پرداخت.
ایشان با اعلام تحقق پیش‌ بینی‌ها در سال۱۳۹۷ در بخش فنی، به بررسی اهم اقدامات بیمه آسیا در سال گذشته پرداخت و اهداف و برنامه‌های شرکت در سال ۱۳۹۸را عنوان کرد.
نایب رییس هیأت مدیره بیمه آسیا، با اعلام توانگری مالی سطح یک بیمه آسیا در سال گذشته، اظهار امیدواری کرد، این روند در سال جدید نیز با برنامه ­ریزی دقیق و همکاری و تلاش شبکه فروش توانمند بیمه­ آسیا بیش از پیش ادامه یابد.
ایشان در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اصلاح ترکیب پورتفوی و عدم تمرکز نمایندگان بر روی بیمه‌های شخص ثالث و درمان، بر تقویت فروش بیمه‌نامه‌های خرد در سطح کلان، بالاخص توجه ویژه به فروش بیمه­ نامه‌های زندگی و ورود به بیمه‌نامه‌های بین رشته ‌ای اشاره نمود و افزود: برنامه عملیاتی در راستای اصلاح ترکیب پورتفوی باید توسط سرپرستان مناطق به نمایندگان ارائه شود. فروش بیمه ‌نامه‌های نقدی، خودکنترلی نمایندگان، معرفی نمایندگان برتر، برگزاری نشست ماهانه کانون انجمن ­های صنفی نمایندگان با مدیریت‌‌ها، احترام متقابل و ارتباط دو سویه نمایندگان با شرکت، آموزش حرفه­ ای شبکه فروش توسط نمایندگان برتر، جدی گرفتن، به روزرسانی و صدور الحاقیه‌های افزایش سرمایه رشته‌های مختلف بالاخص بدنه و آتش‌سوزی، افزایش تشکل نمایندگان و … از دیگر رهنمودهای مدیرعامل بیمه آسیا در مجمع عمومی عادی سالیانه کانون انجمن‌های صنفی نمایندگان بیمه آسیا بود. احمد صحرانورد، مدیر امور نمایندگان و کارگزاران بیمه آسیا در این نشست با اعلام استراتژی بیمه آسیا، بر توسعه بیمه‌های زندگی تأکید و به مواردی همچون اجرای آیین ‌نامه ۹۶، خودکنترلی از طریق شبکه آموزش حرفه ‌ای، اعمال انتخاب نمایندگان برتر، تأکید بر فروش نقدی و … اشاره کرد.
عضو هیأت مدیره بیمه دانا مطرح کرد؛
مهردانا، بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات
عضو هیأت مدیره شرکت بیمه دانا، عملیاتی شدن طرح مهر دانا را در شرایط کنونی، بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی بیمه دانا، دکتر سید مجتبی عطری طی سخنانی در سی و هفتمین همایش سراسری مدیران ستادی و اجرایی در مشهد، بحث وصول مطالبات و سودآوری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: مهمترین عامل فروش موفق طرح مهر دانا، عرضه رو در رو و معرفی حضوری آن به بیمه‌گذاران است که ضرورت دارد در این خصوص تجربیات ارزنده و موفق مدیریت‌های فنی و شعب برتر در اختیار سایر ارکان شرکت قرار گیرد. وی، شناسایی ریسک مناسب، ارائه نرخ و کنترل و نظارت بر فرآیند صدور الحاقیه‌های برگشتی را یادآور شد و افزود: با توجه به اینکه این الحاقیه‌ها در صورت‌های مالی شرکت نقش قابل ملاحظه‌ای دارند، روسای شعب و مدیریت‌های فنی لازم است در این پروسه نظارت و کنترل بیشتری داشته باشند. عضو هیأت مدیره بیمه دانا، تمرکز شرکت بر محوریت طرح مهر دانا را مورد تاکید قرار داد و افزود: البته نباید از سایر بیمه‌نامه‌ها نیز غافل شد، بلکه باید در راستای اجرای این طرح، به تلاش‌ها و رایزنی‌ها برای جذب قراردادهای سودده ادامه داد. دکتر عطری، ضرورت بازنگری در قراردادهای زیان‌ده را از اقدامات مثبت این شرکت برشمرد و تأکید کرد: از برنامه‌های مهم امسال شرکت، استفاده از هوش مصنوعی در بخش کنترل خسارت درمان، طراحی و پیاده سازی سیستم هوشمند محاسبه خسارت درمان، تعیین تکلیف و ساماندهی ارزیابان خسارت، پیگیری پوشش بیمه‌ای مسافران خارجی عازم به ایران و برطرف کردن مشکلات نرم افزار بیمه‌های زندگی است تا با اجرای آنها، شاهد افزایش پرتفوی و رشد در حوزه فروش باشیم.