بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک قرض الحسنه مهرايران مي‌توانند از خدمات بيمه اي شرکت بيمه دانا بهره‌مند شوند.در راستای ارایه خدمات بيمه‌اي شرکت بيمه دانا به بازنشستگان صندوق بازنشستگي از طريق تسهيلات بانک قرض‌الحسنه مهر ايران، نشست چند جانبه‌اي با حضور مدير شعب اين بانک در استان آذربايجان […]

بازنشستگان صندوق بازنشستگی استان آذربایجان غربی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بانک قرض الحسنه مهرايران مي‌توانند از خدمات بيمه اي شرکت بيمه دانا بهره‌مند شوند.در راستای ارایه خدمات بيمه‌اي شرکت بيمه دانا به بازنشستگان صندوق بازنشستگي از طريق تسهيلات بانک قرض‌الحسنه مهر ايران، نشست چند جانبه‌اي با حضور مدير شعب اين بانک در استان آذربايجان غربي، مديرعامل شركت بيمه دانا، معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري، مدير كل امور اقتصاد و دارايي و مديرصندوق بازنشستگي اين استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، غفارپور مدیر کل امور اقتصاد و دارایي ضمن خير مقدم و آرزوي قبولي طاعات و عبادات، امضاي اين تفاهم نامه را پر از خير و برکت برشمرد.  در ادامه، دکتر کاردگر مدیر عامل شرکت بیمه دانا با اشاره به این اقدام سه جانبه و موثر از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به جهت اعتماد به شركت بيمه براي تشكيل پرونده هاي تسهيلاتي مشتريان قدرداني كرد و افزود: بانك قرض‌الحسنه مهر ايران حركت مقدسي را انجام ميدهد. پورحسین، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان آذربایجان غربي نيز به عملکرد بانک قرض‌الحسنه مهر ايران در تمامي زمينه‌هاي اجتماعي و اقتصادي اشاره کرد و طرح‌هاي متنوع تسهيلات بانك را راه گشاي مشكلات آحاد مردم عنوان نمود.وی ابراز امیدواری کرد تا با تعمیم اين رويکرد مثبت به سنت نيکوي قرض الحسنه شاهد رشد و شکوفايي در وضعيت اقتصادي و معيشتي اقشار نيازمند جامعه باشيم.دکتر حسینی، معاون اقتصادی استانداری آذربايجان غربي نيز از حرکت مثبت بانک و بيمه در حمايت از بيمه گذاران تقدير و اينگونه تعاملات را در راستاي تحقق مفاد بيانيه «گام دوم انقلاب» برشمرد.

استمرار صدور بیمه شخص ثالث توسط بیمه آرمان تایید شد

استمرار صدور بیمه نامه شخص ثالث توسط شرکت بیمه آرمان بنا بر اعلام بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و برابر ماده ۵ قانون بیمه شخص ثالث و آئین نامه اجرایی آن، بلامانع اعلام شد. طبق ماده (۵) قانون بیمه شخص ثالث مصوب ۱۳۹۵، شرکت‌های بیمه متقاضی فعالیت در رشته بیمه شخص ثالث می‌توانند پس از اخذ مجوز از بیمه مرکزی اقدام به فروش بیمه ‌نامه شخص ثالث کنند. شایان ذکر است بیمه مرکزی برای اعطای مجوز به شرکت‌های بیمه مواردی همچون حداقل توانگری مالی شرکت بیمه، سابقه مناسب پرداخت خسارت، داشتن نیروی انسانی و ظرفیت‌های لازم برای صدور بیمه‌ نامه و پرداخت خسارت را مدنظر قرار داده و سپس مجوز فعالیت در این رشته را به شرکت‌های بیمه اعطا می کند.در نامه‌ای که مهدی نمن الحسینی مدیرکل پذیرش موسسات و دفاتر بیمه‌ای و مجتبی نادری رئیس اداره پذیرش موسسات بیمه، بیمه مرکزی برای کامبیز پیکارجو مدیرعامل بیمه آرمان در این خصوص ارسال کرده‌اند، آمده است: بازگشت به تقاضای آن شرکت در تاریخ نهم خردادماه ۱۳۹۷، با موضوع درخواست مجوز ادامه فعالیت در رشته بیمه شخص ثالث و در اجرای ماده ۵ قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه مصوب سال ۱۳۹۵ و آیین نامه اجرایی آن و با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، بدین وسیله به شرکت سهامی بیمه آرمان اجازه داده می‌شود با رعایت تمامی قوانین و مقررات مربوطه به فعالیت خود در رشته بیمه شخص ثالث ادامه دهد.

رتبه برتر تیزر رادیویی بیمه آسیا

تیزر رادیویی سومین جشنواره بیمه‌های عمر و پس انداز بیمه آسیا، به عنوان یکی از تیزرهای برتر صدای جمهوری اسلامی برگزیده شد. به گزارش روابط عمومی بیمه آسیا، سایت مدیا آرشیو که در زمینه بررسی و رتبه‌ بندی آگهی‌‌های مختلف تبلیغاتی فعالیت می‌‌کند، با اعلام این خبر درباره ویژگی‌های تیزر رادیویی بیمه  آسیا بیان داشت: “آغاز تیزر با موسیقی و لحن متناسب با هدف انسانی همراه می گردد و در ادامه، به تحریک توجه مخاطب می پردازد. این تیزر در ادامه موفق می شود مفهوم “خدمت” را بیان  کند و پس از آن بر عبارت “برنده باش” تأکید می کند. لحن گوینده در روندی معقولانه از تصویرسازی در ابتدای تیزر، اطمینان‌بخشی در میانه تیزر و ایجاد احساس آرامش در مخاطب در پایان تیزر تغییر می‌کند و این ویژگی، نشان از توانمندی گوینده و هدفمند بودن تیزر است.”