
آیت الله بطحائی گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری با مدیر عامل و رییس هیئت مدیره بیمه معلم دیدار کرد. در این نشست محمدابراهیم تحسیری، مدیر عامل بیمه معلم نحوه خدمت رسانی به بیمه گذاران از جمله آموزش و پرورش را مورد تشریح قرار داد و دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه، رییس هیئت مدیره بیمه معلم […]
آیت الله بطحائی گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری با مدیر عامل و رییس هیئت مدیره بیمه معلم دیدار کرد. در این نشست محمدابراهیم تحسیری، مدیر عامل بیمه معلم نحوه خدمت رسانی به بیمه گذاران از جمله آموزش و پرورش را مورد تشریح قرار داد و دکتر غلامرضا حیدری کرد زنگنه، رییس هیئت مدیره بیمه معلم نیز در این نشست به ارایه جایگاه بیمه در اقتصاد کشور پرداخت. این گزارش میافزاید کاوه قاضی، معاونت برنامه ریزی و توسعه بازار بیمه معلم با ارایه گزارش مبسوط، عملکرد بیمه معلم را به نظر رساند. در این نشست صمیمانه ایت الله سیدهاشم بطحائی گلپایگانی، عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن تشریح اهمیت بیمه در اقتصاد و فرهنگ جامعه، از عملکرد بیمه معلم در ارایه خدمات به بیمه گذاران و همچنین جامعه فرهنگیان ابراز خرسندی کرد و در لوحی مکتوب با اشاره به تلاش بیمه معلم در اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و تکریم ارباب رجوع از این شرکت بیمهای تقدیر بعمل آورد.
نسخه جدید اپلیکیشن بیمه ملت منتشر شد
نسخه جدید سرویس موبایلبیمهملت در سایت کافه بازار قرار گرفت. کاربران تلفن هوشمند و تبلتهایی که دارای سیستم عامل اندروید هستند از این پس میتوانند با نصب نسخه جدید اپلیکیشن بیمهملت به آسانی از خدمات آن استفاده کنند. به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، نصب اپلیکیشن بیمه ملت به سادگی و از طریق سایت http://melat.ir/ امکانپذیر است. همچنین نسخه جدید این اپلیکیشن در کافه بازار قابل دانلود است. اپلیکیشن بیمهملت یک نرمافزار موبایلی امن برای خرید و پرداخت اینترنتی بیمهنامهها است. امکان خرید بیمهنامههای مسافرتی در ورژن جدید از مزایای این اپلیکیشن است. اگر تا به حال اپلیکیشن موبایل بیمه ملت را نصب نکردهاید، برای دسترسی آسانتر به خدمات الکترونیک در اولین فرصت آن را دانلود و از امکانات آن بهرهمند شوید. اما اگر از کابران قدیمی بیمهملت هستید تنها با یک کلیک میتوانید وارد سایت کافه بازار شده و اپلیکیشن خود را بهروز کنید.
ایفای مسئولیت اجتماعی صنعت بیمه در کنار عمل به تعهدات حرفهای
حضور همه جانبه و درخشان صنعت بیمه در سیل اخیر چند استان کشور بخش اعظم مشکلات بیمه گذاران سیل زده را برطرف کرده است به گونه ای که علاوه بر پرداخت برخی از خسارات، هماهنگیهای لازم برای تکمیل پروندههای خسارت نیز توسط شرکتهای بیمه انجام شده است. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، عملکرد صنعت بیمه در ماجرای سیل اخیر، زمینه ترغیب مردم به خرید بیمه نامه را به دنبال داشته که رشد صد درصدی تا صدوپنجاه درصدی فروش بیمه نامه حوادث در برخی شرکتهای بیمه در دو ماه اخیر از نشانه های این رضایتمندی محسوب می شود. بر اساس همین گزارش، بیمه مرکزی و خانواده صنعت بیمه علاوه بر ایفای ماموریت حرفهای خود در پرداخت خسارت به آسیب دیدگان حادثه، در راستای عمل به تعهدات اجتماعی، با تمام قوا وارد میدان شده و مسئولیت اجتماعی خود را با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی به ارزش ریالی بالغ بر ۲۵میلیارد ریال به مناطق حادثه دیده، انجام داده اند. آنچه از گزارشهای امدادرسانی صنعت بیمه مربوط به بخش ایفای مسئولیت اجتماعی قابل دستیابی است از اهدای وجوه نقد به صورت کمک مستقیم کارکنان بیمه مرکزی و صنعت بیمه، ارسال محمولههای کالاهای موردنیاز شامل اقلام غذایی و بهداشتی، لوازم خانگی، تامین هزینه چادرهای اسکان موقت و تهیه و توزیع روزانه چندین هزار وعده غذای گرم برای سیل زدگان حکایت دارد.
بیمه دی در مسیر شایستهگزینی
با هدف شناخت قابلیتهای فرد در فرآیند جذب و استخدام، ارتقاء و انتصاب اولین کانون ارزیابی کارکنان بیمه دی برگزار شد. به گزارش روابطعمومی و اطلاعرسانی؛ معاونت منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی به منظور شناسایی توانمندیها و شایستگیهای شرکت کننده و متقاضیان جذب در شرکت بیمه دی اولین جلسه کانون ارزیابی خود را برگزار نمود. امروزه استفاده از روشهای سنتی برنامهریزی جذب برای توسعه توانمندیها و شایستگیهای کارکنان پاسخگوی نیازهای بنگاههای اقتصادی نمیباشد و لزوم بهرهمندی از روشهای نوین پرورش مهارتها و شایستگیهای کارکنان بیش از بیش مورد توجه میباشد، از اینرو حوزه معاونت منابع انسانی بیمه دی پس از تدوین مدل شایستگی مشاغل خود و سنجش صلاحیت مشاغل، درنظر دارد با جذب و نگهداشت نیروهای کارآمد در افزایش بهرهوری و ارتقاء کمی و کیفی خدمات شرکت نقش اساسی داشته باشد.