بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ایجاد اشتغال و ارزش آفرینی در راستاي تأمين آتيه افراد، اقدام به ارائه طرح «مهر آتيه نوين» نموده است. به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این طرح متقاضیان ميتوانند با واريز مستمر بصورت ماهانه يا سالانه، نسبت به افزايش امتياز ميانگين خود در ميان مدت […]
بانک قرض الحسنه مهر ایران با هدف ایجاد اشتغال و ارزش آفرینی در راستاي تأمين آتيه افراد، اقدام به ارائه طرح «مهر آتيه نوين» نموده است.
به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این طرح متقاضیان ميتوانند با واريز مستمر بصورت ماهانه يا سالانه، نسبت به افزايش امتياز ميانگين خود در ميان مدت و بلندمدت اقدام نمايند.
مخاطبان طرح:
والدین دارای فرزند که در نظر دارند برای آینده فرزندان خود اقدام به پس انداز هدفمند نمايند، افرادي که در حال حاضر مشغول به تحصيل بوده و قصد دارند در سالهاي آينده جهت راهاندازي کسب و کار براي خود بودجهاي پس انداز كنند و يا كارمندان سازمانها و شركتهايي كه قصد برنامهريزي و تأمين آتي هزينهها و مخارج آتيه خود و خانواده خويش را به موجب يك پس انداز با انگيزه دارند ميتوانند از مزاياي اين طرح استفاده كنند.
شرایط طرح:
متقاضیان استفاده از این طرح تسهیلاتی ابتدا ميبايست نسبت به افتتاح حساب پسانداز ويژه در طرح مهر آتيه نوين اقدام کنند، سپس مبالغ مستمر «ماهانه/سالانه» خود را بصورت مبلغ ثابت در طول کل دوره يا با افزايش سالانه، برحسب انتخاب واريز نمايند.
در این طرح، حداکثر مدت اکتساب میانگین قابل انتخاب از سوی مشتري ۱۰ سال است و امکان برخورداري از تسهيلات با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه براي مشتري وجود دارد. متقاضیان برخورداری از این طرح تسهیلاتي بانک قرضالحسنه مهرايران ميتوانند در پايان سال هاي سوم، ششم و دهم از مزاياي طرح «مهر آتيه نوين» بهره مند شوند و به ازاي مانده هر سال، تسهيلات قرضالحسنه با کارمزد ۴ درصد دريافت کنند.
مزایای طرح:
استفاده از مبلغ تسهیلات بیشتر در ازای واریزهاي ماهانه و سالانه در مقايسه با تسهيلات پرداختي از سوي شرکتهاي بيمه موجود در بازار بابت بيمههاي عمر و سرمايهگذاري و همچنين امکان پسانداز فرد در حساب و استفاده در صورت لزوم از مزاياي طرح «مهر آتيه نوين» به شمار ميرود.
شایان ذکر است، متقاضیان دارنده حساب قرضالحسنه پس انداز نزد بانک قرضالحسنه مهر ایران، میتوانند با مراجعه به هريک از ۵۲۶ شعبه بانک در سراسر كشور و تكميل فرمهاي طرح و افتتاح سپرده، در طرح مهر آتيه نوين، شركت كرده و از مزاياي آن بهرهمند شوند.
مدیر عامل بانک صادرات ایران :
«روابطعمومی» با اطلاعرسانی بهموقع، رشد و بالندگی سازمان را رقم میزند
مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: روابط عمومی میتواند با ایجاد توازن و اطلاعرسانی بهموقع در جریان اطلاعات از داخل سازمان به بیرون و بالعکس، در میان چهار بخش ذینفعان بانک از جمله مشتریان، سهامداران، کارکنان و سایر نهادهای مدنی جامعه، رشد و بالندگی سازمان را رقم بزند.
حجتاله صیـــدی در بازدیــــد از بخشهای مختلف اداره کل روابطعمومی در دومین روز از «هفته روابطعمومی»، با ارائه تعریفی از جایگاه این بخش در هر سازمان افزود: روابطعمومی در زنجیره ارزش هر سازمانی جایگاه ویژه دارد. این جایگاه به ویژه در سازمانی همچون بانک صادرات ایران که بیش از فناوری و تجهیزات، به منابع انسانی خود متکی است، اهمیت برجستهتری دارد و بخشی از موفقیتهایی که بانک در ماههای اخیر داشته، مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران ضمن تبریک هفته روابط عمومی اظهار کرد: همکاران ما در روابطعمومی بانک صادرات ایران، کار را به صورت حرفهای در پیش گرفتهاند و در حوزه رسانهها، همکاران و انعکاس نقطه نظرات مشتریان به حوزه مدیریت بانک، دقیقا کار تخصصی میکنند و بخشی از موفقیتهایی که بانک در ماههای اخیر داشته مرهون همکاری نزدیک روابط عمومی بوده است. ارتقای تصویر واقعی بانک در جامعه از جمله این اقدامات است که جای قدردانی و تشکر دارد.
حجتاله صیدی در بازدید از دایره امداد مشتریان بانک صادرات ایران نیز تقویت جایگاه این بخش را مورد تاکید قرار داد و گفت: «صدای سپهر» قلب تپنده، گوش شنوا و زبانگویای بانک صادرات ایران است. هر مشتری که با این بخش تماس میگیرد، انتظار پاسخی قانعکننده دارد و میخواهد گرهی از کارش باز شود. بخشی از این مشکلات به صورت فوری قابل رفع شدن است و بخشی به دلیل ارتباط با سایر بانکها در مبادلات و تراکنشهای بینبانکی ممکن است زمانبر باشد که وظیفه پاسخگویی به این موارد بر عهده «صدای سپهر» است که برای بانک اهمیت بسیار زیادی دارد و اهتمام ویژه برای تقویت این بخش به کار گرفته شده است.
وی افزود: سرعت در پاسخگویی به بیش از هزار و ٢٠٠ تا هزار و ٣٠٠ تماس روزانه، این مسئولیت را سنگینتر میکند که با توجه به شرایط موجود جای قدردانی ویژه از همکاران دارد. بخشی از ارائه راه حل برای مشکلات مردم و مشتریان که همیشه افتخار بانک صادرات ایران بوده، توسط همکاران این دایره رقم میخورد.