عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از مديريت شعب استان تهران بر توسعه اشتغال در مناطق محروم با کمک به ايجاد بنگاه هاي اقتصادي تاكيد كرد. سلیمان توکلی در این بازديد به رويکرد بانک در توسعه اشتغال و ايجاد كارگاهها و بنگاههاي اقتصادي براي مناطق محروم اشاره كرد و با ترسيم […]
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران در بازديد از مديريت شعب استان تهران بر توسعه اشتغال در مناطق محروم با کمک به ايجاد بنگاه هاي اقتصادي تاكيد كرد.
سلیمان توکلی در این بازديد به رويکرد بانک در توسعه اشتغال و ايجاد كارگاهها و بنگاههاي اقتصادي براي مناطق محروم اشاره كرد و با ترسيم اهداف آتي بانك راهكارها و تدابير لازم براي بهينهسازي خدماترساني به مشتريان را ارايه كرد.
در ادامه، سلطانیان مدیر شعب استان تهران نیز بر اراده و عزم جدی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ايران براي ارتقاي هر چه بيشتر جايگاه بانک تاكيد كرد.
وی در همین راستا ابراز داشت: باید با تلاش بیشتر، برنامهريزي مدون و مناسبي براي ايجاد تعامل بهتر با اشخاص حقيقي و حقوقي جهت افزايش منابع قرضالحسنه نمود.
بانک شهر در میان ۵ بانک محبوب کشور
بانک شهر به انتخاب شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در میان ۵ بانک محبوب کشور قرار گرفت.
همزمان با روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، نتایج پنجمین دوره جشنواره «بانک محبوب من» اعلام شد که در این دوره نیز بانک شهر به انتخاب هموطنان، به عنوان یکی از ۵ بانک محبوب کشور معرفی شد. در این جشنواره که از ابتدای دی ماه آغاز و تا ۶ بهمن ماه به مدت سی و شش روز ادامه داشت، بانک شهر با رای ۵۰ هزار نفری شهروندان و مشتریان شبکه بانکی در ردیف ۵ بانکی قرار گرفت که هموطنان بیشترین علاقه را به افتتاح حساب در این بانک نشان دادند. این جشنواره همه ساله، باهدف تعیین محبوبترین بانکها ازنظر مشتریان شبکه بانکی برگزار میشود و طی آن مشتریان با امتیازدهی به بانک موردعلاقهشان، بانکهای محبوب را انتخاب میکنند.
صدور انواع ضمانتنامههای بانکی، جهت تسهیل مبادلات اقتصادی
بانکپاسارگاد با هدف تسهیل مبادلات اقتصادی و تجاری و با ایجاد شرایط لازم، امکان صدور انواع ضمانتنامههای بانکی را با شرایط آسان و سریع فراهم کردهاست.
خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل این بانک گفت: بانکپاسارگاد ضمن ایجاد شرایط آسان برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی، آماده صدور انواع ضمانتنامههای پیمانکاری (شرکت در مناقصه/مزایده، حسن انجام کار یا تعهدات، پیشپرداخت و کسور وجهالضمان)، انواع ضمانتنامههای تعهد پرداخت (گمرکی، مالیاتی، خروج از کشور، نظاموظیفه، آژانسهای مسافرتی) و سایر ضمانتنامهها است. این بانک با صدور ضمانتنامه، به نوعی نقش پشتیبان را برای مشتریان خود ایفا میکند. مشتریان میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعبههای بانکپاسارگاد در سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰ و سیستم دریافت نظرها در سایت بانک به آدرس www.bpi.ir آماده ارایه مشاوره و پاسخگویی به مشتریان گرامی است.
روابط عمومی از مهمترین بخشهای هرسازمان محسوب میشود
مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جمع کارکنان امور روابط عمومی اظهار داشت: سازمانها برای امکان فعالیت، استمرار و بقاء در چرخه سیستمی مستلزم بهرهگیری از ظرفیت روابط عمومی کارآمد، پویا و فعال میباشند.
حجتالله مهدیان ضمن تأکید بر اهمیت جایگاه روابط عمومی در سازمان خاطرنشان کرد: امروزه شناخت صحیح و دقیق نسبت به سازمان و آگاهی کامل از ظرفیت خدمات و توانمندی از یکسو توأم با تبدیل این شناخت به اطلاعات و برقراری ارتباط دوسویه جهت تنویر اذهان ذینفعان و مردم از سوی دیگر از ویژگیها و رویکردهای اصلی روابط عمومیها به شمارمی آید.
وی افزود: بهطورکلی همه حوزههای سازمان از اهمیت زیادی برخوردارمی باشد اما حوزه روابط عمومی به لحاظ نوع و ترکیب فعالیت بهعنوان حلقه اتصال بخشهای مختلف سازمان با یکدیگر و نیز سازمان با مشتریان خود عمل میکند.