مدیرکل راه‌وشهرسازی استان قم گفت: ۹ فقره شکایت ثبت شده در سامانه شهراه‌ این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت. حسن صبوری اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست‌ها و تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارتقای سلامت اداری و رعایت و حفظ حقوق شهروندی، در سال گذشته به […]

مدیرکل راه‌وشهرسازی استان قم گفت: ۹ فقره شکایت ثبت شده در سامانه شهراه‌ این اداره کل مورد بررسی قرار گرفت. حسن صبوری اظهار داشت: با توجه به ابلاغ سیاست‌ها و تاکیدات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در راستای تکریم ارباب‌رجوع و ارتقای سلامت اداری و رعایت و حفظ حقوق شهروندی، در سال گذشته به ۹ فقره شکایت مطرح شده از سوی شهروندان که در سامانه شهراه ثبت شده بود رسیدگی شد.
وی با اشاره به این که توسعه دولت الکترونیک، صرفه جویی در وقت و هزینه، کاهش مراجعات، کاهش فساد اداری از مزایای راه اندازی سامانه ثبت شکایات است، افزود: این اداره کل با جدیت بیش از پیش با استفاده از تمام قوا و ظرفیت ها برای رسیدگی به درخواست ها و پاسخگویی مناسب و سریع شکایات تلاش می کند.
صبوری توضیح داد: سامانه شهراه با عنوان «شهراه»، راهی به‌سوی شهروندان و با شعار «گزارش از شما، رسیدگی از ما»، راه‌اندازی شده است و شهروندان محترم در صورت مواجه با مشکلات خدمتی در بخش‌های مختلف سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی می‌توانند به این سامانه ورود پیدا کرده و کد رهگیری دریافت کنند.