مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است . مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی […]

 

مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا گفت: این شرکت در سال ۱۳۹۷ موفق به تحقق ۱۰۵ درصدی بودجه پیش بینی شده خود شده است .

مسعود رستم پور در جمع مدیران این شرکت، با ارائه گزارشی از عملکرد فنی شرکت در سال گذشته و مقایسه آن با عملکرد فنی تعدادی دیگر از شرکت‌ها افزود: رشد حق بیمه تولیدی بیمه دانا در بیمه‌های اموال بالغ بر ۳۴ درصد است، در حالی که این رشد در شرکت بیش از ۲۶درصد بوده که حکایت از افزایش آهنگ رشد در بیمه‌های اموال دارد. وی در ادامه با توجه به تحقق برنامه تولید درشرکت، علی‌رغم عدم تمدید اختیاری تعدادی از بیمه نامه‌های بزرگ از سوی شرکت در سال گذشته، تمامی همکاران را بابت تلاش‌های انجام شده شایسته تقدیر دانست . مدیر دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات بیمه دانا، با ارائه نمودار سهم مدیریت‌های این شرکت از میزان شکایات واصله افزود: بنا به اطلاع واصله و برخی آمار منتشره، میانگین مدت پاسخگویی به شکایات در صنعت بیمه ۲۸ روز بوده، درحالی‌که این میانگین زمانی در سال ۱۳۹۷ در بیمه دانا به۱۴ روز رسیده است که تحقق آن با تلاش و همت در خور سپاس همکاران سراسر کشور حاصل شده است.  رستم‌پور در پایان، با اشاره به اجرایی شدن طرح مهر دانا در کشور و آثار مثبت آن در افزایش سهم شرکت در بازار گفت: این طرح  یکی از عوامل موثر در افزایش نقدینگی وکاهش مطالبات شرکت خواهد بود.

پرداخت خسارت ۵۶ میلیارد ریالی بیمه ایران به زیان‌دیدگان آتش‌سوزی بازار تبریز 

چک‌های پرداخت خسارت آتش‌سوزی شامگاه ۱۸ اردیبهشت سرای ایکی قاپیلار تبریز، به ۷۰ بیمه‌گذار زیان‌دیده بیمه ایران با مبلغ مجموعا ۵۶ میلیارد ریال تحویل شد.

به گزارش روابط عمومی بیمه ایران، سید محمدناصر مبرقعی، عضو هیئت مدیره این شرکت با اشاره به اینکه معمولاً اعلام نتایج حوادثی نظیر آتش‌سوزی بازار تاریخی تبریز حدود یک ماه طول می‌کشد، گفت: با پیگیری‌های ویژه و لحظه‌ای آقای پوررکیانی مدیرعامل بیمه ایران و‌ صدور دستورات ویژه برای بررسی و کارشناسی دقیق خسارات و همت همکاران استان آذربایجان شرقی این اتفاق در یک هفته رخ داد.  عضو‌ هیأت مدیره بیمه ایران با بیان اینکه بیمه گذاران با اعتمادی که به صنعت بیمه داشتند، با پوشش بیمه‌ای مناسب آرامش را برای خود خریداری کردند، افزود: این حادثه تجربه ما را در ارزیابی و مدیریت ریسک دوچندان خواهد کرد و سعی داریم با هماهنگی دستگاه های مرتبط هر چه سریعتر موضوع ایمنی و ارتقا سیستم های هشداردهنده پیگیری و‌ اجرایی شود، چرا که موضوع ایمنی محل مورد بیمه از اهمیت بالایی در مدیریت ارزیابی ریسک برخوردار است.

نمایندگان بیمه معلم صاحب تقویم آموزشی می‌شوند 

برنامه استراتژیک بیمه معلم که به عنوان برنامه برتر از میان ۲۸ شرکت زیر مجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان شناخته می‌شود در سال ۹۸ نیز با اهداف متناسب با نیاز روز بازار و جامعه پیاده سازی خواهد شد.

از برنامه های سال ۹۸ بیمه معلم در این زمینه، ایجاد پنل کاربری ویژه بیمه‌گذاران در بستر وب / اپلیکیشن‌های موبایلی / نرم‌افزارهای استارت آپ‌ها است تا از این طریق بتوانند خدمات بیمه‌ای شرکت بیمه معلم را به صورت الکترونیکی به سهولت دریافت کنند. و به منظور تامین نظر سهامداران، خدمات بیمه الکترونیک به سهامداران بیمه معلم و همچنین جامعه بزرگ فرهنگیان عرضه شود. کاوه قاضی معاون مدیر عامل بیمه معلم در خصوص هدف گذاری‌های معاونت متبوعش در طراحی و اجرای طرح‌های نوین بیمه‌ای می‌گوید: با توجه به اینکه سال گذشته اولین سال از اجرای طرح‌های ویژه بود. در این راستا عارضه یابی از اقداماتی که در این زمینه انجام شده صورت گرفت، بر اساس این فرآیند، از اجرا تا ارزیابی طرح‌های ویژه اصلاح شد. طرح‌های سال گذشته که بازده مناسبی داشته است پس از بازنگری مجدد متناسب با نیاز بیمه گذاران بر پایه ساز و کار جدید در قالب کمپین‌های فروش عرضه می‌گردد و براین اساس برای هر شعبه بودجه مشخص در نظر گرفته شده که طبق سیستم ارزیابی مورد سنجش واقع می‌شود، همچنین آموزش‌های ویژه هم برای شبکه فروش در نظر گرفته‌ایم.