طرح «رنگین کمان» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با رویکرد معرفی و آشنایی تمامی مشتریان حقیقی عضو باشگاه مشتریان این بانک با برند بانک صادرات ایران و بهره‌برداری از محصولات و خدمات الکترونیک آن، با تخصیص دو میلیارد ریال جوایز نقدی، در ٣مرحله ۴ماهه از یکم اسفندماه ١٣٩٧ آغاز و تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری ادامه […]

طرح «رنگین کمان» باشگاه مشتریان بانک صادرات ایران با رویکرد معرفی و آشنایی تمامی مشتریان حقیقی عضو باشگاه مشتریان این بانک با برند بانک صادرات ایران و بهره‌برداری از محصولات و خدمات الکترونیک آن، با تخصیص دو میلیارد ریال جوایز نقدی، در ٣مرحله ۴ماهه از یکم اسفندماه ١٣٩٧ آغاز و تا پایان بهمن‌ماه سال‌جاری ادامه دارد.
تمامی مشتریان حقیقی بانک صادرات ایران در صورت عضویت در سامانه باشگاه مشتریان، مشمول مشارکت در طرح رنگین‌کمان هستند و می‌توانند نسبت به فعالیت در بخش‌های مختلف باشگاه مشتریان این بانک اقدام کنند.
نحوه احتساب و لحاظ امتیازهای کسب شده توسط مشمولین طرح برای هر شاخص منحصر به فرد بوده و بنا بر اقتضاء در طول مدت زمان اجرای طرح در بازه‌های زمانی ۴ماهه تعیین‌شده با توجه به اهمیت، ضرورت و اولویت شاخص‌های موجود، متفاوت در نظر گرفته می‌شود.
همچنین امتیاز هر فعالیت در طرح رنگین‌کمان براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب‌سایت باشگاه مشتریان به نشانی club.bsi.ir محاسبه شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده ضمن ثبت نام در باشگاه مشتریان، امتیاز مورد نظر از هر فعالیت در طرح رنگین‌کمان را مشاهده کنند و از جوایز دو میلیارد ریالی این طرح برخوردار شوند.
تمامی افراد فاقد حساب در بانک صادرات ایران نیز می‌توانند با افتتاح حساب و سپس عضویت در سامانه باشگاه مشتریان این بانک در طرح رنگین کمان شرکت کنند.