
دکتر مرتضی اکبری ضمن تاکيد و ظرفيت و تواناييهاي بانك اظهارداشت: بانك قرضالحسنه مهر ايران آمادگي دارد تا در هر سقف پيشبيني شدهاي با شركت بيمه دانا مشاركت كند. وی افزود: در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰ هزار فقره تسهيلات قرضالحسنه پرداخت شد و امسال نيز بنا داريم تا با مشارکت بيمه […]
دکتر مرتضی اکبری ضمن تاکيد و ظرفيت و تواناييهاي بانك اظهارداشت: بانك قرضالحسنه مهر ايران آمادگي دارد تا در هر سقف پيشبيني شدهاي با شركت بيمه دانا مشاركت كند.
وی افزود: در سال گذشته بالغ بر یک میلیون و ۲۵۰ هزار فقره تسهيلات قرضالحسنه پرداخت شد و امسال نيز بنا داريم تا با مشارکت بيمه دانا بيش از يک ميليون و ۵۰۰ هزار فقره تسهيلات به آحاد جامعه پرداخت نماييم.
دکتر اکبری ادامه داد: مزیت مهم و برجستهی طرح مهر دانا، پرداخت تسهیلات با کارمزد صفر درصد است و ادامه اين طرح رضايت مشتريان بيمه و بانک را به همراه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: بانک قرضالحسنه مهر ایران به طرح دوم با بیمه نیز فکر کرده است و در اين طرح بانك حق بيمه خسارات حوادث غير مترقبه مانند: سيل و زلزله را براي منازل سراسر كشور تقبل خواهد كرد؛ منتفع اصلي اين طرح مردم هستند و در صورت تحقق، تحول عظيمي در مراودات بانك و بيمه دانا اتفاق خواهد افتاد.
مدیرعامل بانک قرضالحسنه مهر ایران با اشاره به نقش الکترونیکی کردن خدمات در سرعت و دقت انجام عمليات بانكي تصريح كرد: تا ماه آينده، تمامي مراحل افتتاح حساب، تشكيل پرونده تسهيلاتي و بايگاني شعب به صورت الكترونيكي انجام خواهد شد و مصرف كاغذ را در اين موضوع به صفر خواهيم رساند.
دکتر اکبری تاکید کرد: بانك قرضالحسنه مهر ایران یك بانك اجتماعي است و پرسنل بيمه دانا ميتوانند در شناخت هرچه بيشتر بانك و خدمات آن به مردم ياريرسان ما باشند.
در ادامه، دکتر کاردگر مدیرعامل شرکت بیمه دانا نیز با اشاره به طرح مشترک میان بانك و بيمه بيان داشت: هدف از اجراي طرح مهردانا خدمترساني به آحاد مردم است.
وی افزود: برای کنترل مطالبات به بانک تعهد دادیم و از همه ی مديران استاني هم ميخواهيم به صورت روزانه مطالبات را کنترل نمايند.
دکتر کاردگر ادامه داد: بسیاری از کارشناسان پس از مطالعهی طرح بر بدیع و مثمر ثمر بودن آن تاکيد داشتند و چنانچه طرح اثربخشي خود را نشان دهد ميتوان از آن در ساير حوزه ها نيز استفاده كرد.
تحقق اقتصاد مقاومتی با همکاری بانک قرضالحسنه مهر ایران میسر است
حسین حسینی قائم مقام مدیرعامل بيمه دانا نیز در این نشست بيان داشت: طرح مهردانا با همکاري بانك قرضالحسنه مهر ايران و شركت بيمه دانا در راستاي اقتصاد مقاومتي و با هدف حمايت از مردم انجام شده است.
حسینی با اشاره به پتانسيل و ظرفيتهاي بانک قرضالحسنه مهر ايران اظهارداشت: داشتن کفايت سرمايه بالا و پايين بودن نسبت مطالبات غيرجاري بانک دو شاخصه اصلي براي اين انتخاب بيمه دانا به شمار ميرود.
وی افزود: از ابتدای اجرای طرح بیمه دانا تا کنون بالغ بر ۱۳۳ هزار بيمه نامه صادر شده که با رضايت بسيار بالاي مشتريان همراه بوده است.
در ادامه، انصاری جعفری رییس اداره کل فن آوري اطلاعات و ارتباطات بانک قرضالحسنه مهرايران نيز اظهارداشت: در حال حاضر ۲۱ سامانه الکترونيکي مانند: سامانه تسهيلات آنلاين، افتتاح حساب آنلاين، محاسبه معدل حساب، صدور كارت، پد امضاء و… در دسترس مشتريان بانك قرار دارد.
وی تصریح کرد: طرح بیمه ای مهردانا بديع بوده و تا به امروز در جاي ديگري اجرايي نشده بود؛ براي اجراي آن و آماده کردن بسترهاي لازم جلسات کارشناسي زيادي برگزار شده است.
همچنین، اخوان رییس اداره کل اعتبارات و بینالملل درباره طرحهاي تسهيلاتي متنوع بانک قرضالحسنه مهر ايران بيان داشت: تفاهمنامههاي متعددي با سازمان ها و ادارات و شرکت هاي کوچك و بزرگ داريم كه از تسهلات قرض الحسنه در قالب طرحهاي مختلف بانك استفاده ميكنند.