بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی از نشر دو عنوان کتاب حمایت بعمل آورد. این بانک با هدف کمک به جامعه دانشگاهی کشور از انتشار و چاپ کتبِ “سازمانهای اخلاقی در کسب و کار” نوشته احد فرامرز قراملکی از اساتید دانشگاه تهران، و “مقدمهای بر سواد مالی” […]
بانک مهر اقتصاد در راستای مسئولیتهای اجتماعی خود و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی از نشر دو عنوان کتاب حمایت بعمل آورد.
این بانک با هدف کمک به جامعه دانشگاهی کشور از انتشار و چاپ کتبِ “سازمانهای اخلاقی در کسب و کار” نوشته احد فرامرز قراملکی از اساتید دانشگاه تهران، و “مقدمهای بر سواد مالی” نوشته عادل پیغامی و امین مرادی باصیری از اساتید و دانش آموختگان دانشگاه امام صادق(ع) حمایت کرد.
سید ضیاء ایمانی مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در این رابطه، گفت: تجارت و اقتصاد در جوامع امروز در سطوح ملی و بینالمللی دو قدرت عمده پیش برنده محسوب میشوند که در ترکیب با فناوری های نو به طور فزاینده حوزههای مختلف زندگی اجتماعی و فرهنگی را تحت تاثیر گسترده قرار داده است.
وی با بیان اینکه تجارت و اقتصاد باید از درون و بیرون هدایت شوند، افزود: رعایت اخلاق حرفهای یک مزیت رقابتی در راستای دستیابی به سود بیشتر محسوب میشود و در عباراتی چون مسئولیتپذیری، حفظ اسرار تجاری، پایبندی به تعهدات، پیش بینی پذیری، رشد پایدار، مشتری مداری، رقابت، مسئولیت اجتماعی، محیط زیست و منافع ملی متجلی شده است.
ایمانی ابراز داشت: در کتب ارزشمند “سازمان های اخلاقی در کسب و کار” و “مقدمه ای بر سواد مالی” مسائل مهمی در رابطه با اهمیت اخلاق و دانشِ تخصصی در فعالیت های حرفهای بنگاههای اقتصادی وجود دارد که امیدواریم با مطالعه و مشارکت همگانی شاهد رشد و اعتلای روزافزون کشور عزیزمان باشیم.